کد خبر : 1709040 | 30 شهریور 1399 ساعت 13:40 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

میکل آرتتا

مذاکره با ستاره فرانسوی آرسنال شروع نشده

میکل آرتتا بعد از گلزنی الکساندر لاکازت برای آرسنال در بازی دیشب مقابل وستهام می‌گوید مذاکره با او برای تمدید قراردادش هنوز آغاز نشده.

مذاکره با ستاره فرانسوی آرسنال شروع نشده

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال دیروز در دومین بازی از فصل جدید لیگ برتر به مصاف وستهام رفت و موفق شد حریف را 2-1 شکست دهد. گل اول توپچی‌ها در این بازی توسط الکساندر لاکازت فرانسوی به ثمر رسید. میکل آرتتا سرمربی آرسنال اما در پایان بازی گفت مذاکره با لاکازت برای تمدید قرارداد او هنوز آغاز نشده.

 

1528963

 

لاکازت از سال 2017 از باشگاه لیون به آرسنال پیوسته و تا سال 2022 با این تیم قرارداد دارد. اما در ماه‌های اخیر شایعاتی درباره آینده او مطرح شده است. او دیشب موفق شد پنجاهمین گل خود را برای توپچی‌ها به ثمر برساند.

 

اخیراً اخباری درباره تلاش آرسنال برای تمدید قرارداد لاکازت منتشر شده بود ولی آرتتا می‌گوید مذاکره با او هنوز آغاز نشده. او در این باره گفت: " در حال حاضر مذاکرات ما با لاکازت هنوز شروع نشده. ما در بازار نقل و انتقالات کارهای زیادی داریم و در حال حاضر تمرکزمان روی آن مسائل است".

 

1528965

 

آرتتا در ادامه گفت: " لاکازت بازیکنی است که من از او خیلی راضی هستم. به نظرم از زمان ورود لاکازت به آرسنال این تیم به او اعتماد کامل داشته. نمی توان از شایعات جلوگیری کرد ولی لاکازت دو سال دیگر قرارداد دارد و ما با او مذاکره خواهیم داشت".

 

 

دیدگاه‌ها