کد خبر : 1709043 | 30 شهریور 1399 ساعت 13:44 | 31.5K بازدید | 2 دیدگاه

راهی جز شکست پرسپولیس نداریم؛

الرکراکی: رامین رضاییان کارش را خوب انجام داد

الرکراکی می‌گوید که دنبال بهانه نیست و الدحیل هر طور که شده باید پرسپولیس را شکست دهد.

الرکراکی: رامین رضاییان کارش را خوب انجام داد

به گزارش "ورزش سه"، ولید الرکراکی سرمربی مراکشی این الدحیل در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس حضور یافت و صحبت های خود را انجام داد:

 

* باید پرسپولیس را شکست دهیم
بعد از شکست در بازی گذشته چاره‌ای جز پیروزی در این بازی نداریم. می‌دانیم ‌که پرسپولیس تیم‌ پر قدرتی است. دو پیروزی پیاپی این تیم قدرت آنها را ثابت کرده‌، اما ما هیچ چاره‌ای جز پیروزی نداریم.

 

* مهم ترین مسئله راهیابی به مرحله بعد است
البته که ما آماده هستیم و می‌دانیم که راه دشواری داریم. مهم‌ترین مسئله راهیابی به مرحله بعد هست. هنوز همه چیز در گرو‌ نتایجی است که خودمان می‌توانیم به دست آوریم.

 

* جای هیچ بهانه ای نیست
هنوز هیچ تیمی صعودش مسجل نشده و ما می‌دانیم که باید چه کاری انجام دهیم. قبل از آغاز این رقابت‌ها می‌دانستیم که چند بازیکن مصدوم داشتیم و باید خود را با غیبت آنها هماهنگ می‌کردیم. جای هیچ بهانه‌ای نیست و من هیچگاه ذهن خود و بازیکنانم را درگیر این مسائل نمی‌کنم.

 

 

1528969

 

* اگر بوضیاف و ادمیلسون برگردند...
اگر کریم بوضیاف و ادمیلسون جونیور از بند آسیب دیدگی رهایی یابند، به ترکیب باز خواهند گشت، اما تا آن زمان من بر اساس نقشه‌هایی که در ذهنم دارم رفتار خواهم کرد.

 

* باید به داوران کمک کنیم
کار داوران در این دیدارها و هر بازی فوتبالی دشوار است. ما باید به آنها کمک‌ کنیم که بتوانند به بهترین نحو‌ کارشان را انجام دهند، حتی اگر تصمیمات‌شان علیه ما باشد.

 

* باید با تصمیم داوری تطبیق پیدا کنیم
اینطور به نظر می‌آمد که پنالتی تصمیم نادرستی بود و اخراج بن عطیه روند بازی را تغییر داد، اما همانگونه که باید با غیبت و محرومیت بازیکنان خودمان را تطبیق دهیم، تیم‌های حرفه‌ای باید با تصمیمات تیم داوری هم در بازی خود را مطابقت دهند.

 

* به باخت مقابل پرسپولیس فکر نمی‌کنم
من به شکست از پرسپولیس فکر نمی‌کنم که با باخت به آنها چه کاری باید انجام دهم. همانگونه که احتمال شکست پرسپولیس هم هست و آنها هم به این امر واقف هستند.

 

* رامین کارش را خوب انجام داد
عفیف و رامین رضاییان در دو جناح کارشان را خیلی خوب انجام دادند. در صورت بازگشت «ادمیلسون جونیور» خط حمله ما زهردارتر خواهد شد. باید مراقب دیگر نقاط زمین باشیم تا کنترل بازی را به طور کامل در دست داشته باشیم.

دیدگاه‌ها