کد خبر : 1709066 | 30 شهریور 1399 ساعت 16:27 | 29.4K بازدید | 2 دیدگاه

هیچکس به من تردید ندارد

گواردیولا: می خواهم با سیتی تمدید کنم ولی.....

پپ گواردیولا معتقد است برای تمدید با سیتی باید سعی کند استاندارهای فعلی سیتی همچنان حفظ شود.

گواردیولا: می خواهم با سیتی تمدید کنم ولی.....

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا پنجمین فصل حضورش در سیتی را پشت سر می گذارد و در این مدت توانسته دو بار سیتی را قهرمان لیگ برتر کند.

او تابستان 2016 با ترک بایرن مونیخ، هدایت سیتی را قبول کرد و در نخستین فصل، رتبه سوم را با این تیم کسب کرد ولی سال های 2018 و 2019 توانستی سیتی را قهرمان لیگ برتر کند. فصل گذشته پپ با سیتی پشت سر لیورپول قرار گرفت و تنها در جام اتحادیه بود که عنوان قهرمانی را کسب کرد.

قرارداد این مربی اسپانیایی با سیتی تا ژوئن 2021 است و گفت و گوها برای تمدید ادامه دارد.

 

 

1528998

 

 

گواردیولا در مورد تمدید با منچسترسیتی گفت:« دوست دارم سال های بیشتری در سیتی بمانم. می خواهم قراردادم را تمدید کنم ولی قبل از آن باید صلاحیت این کار را به دست بیاورم. در یک دهه اخیر، سیتی به استاندارهای خاصی دست پیدا کرده و برای تمدید باید سعی کنم این استاندارها را حفظ کنم. سیتی باید قهرمان شود و دیگر یک تیم معمولی نیست.»

 

 

1528314

 

 

پپ در ادامه گفت:« اینجا از هر نظر راحتم و به خصوص مورد حمایت سران باشگاه قرار دارم. هرگز و تحت هیچ شرایطی تحت فشار باشگاه نبوده ام. هیچکس اینجا به من تردید ندارد و از روز اول هم چنین بود.

در سیتی اجازه داده اند به راحتی کارم را انجام دهم و می دانم که این شرایط ادامه نیز خواهد داشت. هرگز به من نگفته اند که محکوم به کسب جام های زیاد هستم و اینکه کارها را باید به شکل خاصی انجام دهم. از من خیلی ساده بگویم که بازی زیبا در کنار نتایج معقول می خواهند.»

دیدگاه‌ها