کد خبر : 1709068 | 30 شهریور 1399 ساعت 16:47 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

لوسین فاوره:

بردیم ولی روزهای سختی در انتظار دورتموند است

سرمربی دورتموند از پیروزی بر گلادباخا خوشحال بود ولی به تیمش هشدار داد که برای روزهای دشوار پیش رو اماده باشند.

بردیم ولی روزهای سختی در انتظار دورتموند است

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند که فصل قبل باز هم قافیه را به بایرن مونیخ واگذار کرد، امسال به دنبال فتح عنوان قهرمانی است.

روز گذشته شاگردان لوسین فاوره در اولین هفته بوندسلیگا موفق شدند با گل های رینا و دبل ارلینگ هالند گلادباخ را مغلوب کنند. ستاره بازی هالند بود و با درخشش خود امیدواری ها به دورتموند را بالاتر برد.

 

 

1528736

 

 

لوسین فاوره سرمربی دورتموند در نشست خبری بعد از بازی گفت:« من تمرین دادن بازیکنان جوان را دوست دارم و البته توجه خاصی هم به بازیکنان باتجربه تیم می کنم. خوشبختانه مجموعه ای بسیار خوب از بازیکنان جوان و باتجربه در اختیار داریم و تیم بسیار خوبی هستیم.

این تنها یک پیروزی بود و روزهای سختی در انتظار تیم است. باید هر هفته سه دیدار انجام دهیم و به همین خاطر باید خیلی مواظب بود. هر تیمی نیاز به ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه دارد. نمی توان تنها به بازیکنان جوان و یا باتجربه ها اکتفا کرد.»

 

سرمربی سوئیسی دورتموند از گل سوم تیمش به که از یک ضد حمله و با همکاری سانچو و هالند به ثمر رسید، به وجد آمده است.

او در این رابطه گفت:« من چنین گل های را دوست دارم و نشان از هوش بالای بازیکنان داد البته نباید فراموش کنیم که گلادباخ چند بازیکن کلیدی خود را در اختیار نداشت. آنها تیم خوبی هستند و شرایط را برای ما سخت کردند.»

دیدگاه‌ها