کد خبر : 1709176 | 31 شهریور 1399 ساعت 00:08 | 25.8K بازدید | 4 دیدگاه

یووه 3 - 0 سمپدوریا؛ آغاز طوفانی با عالیجناب پیرلو!

یوونتوس در اولین بازی فصل با سه گل سمپدوریا را شکست داد.

یووه 3 - 0 سمپدوریا؛ آغاز طوفانی با عالیجناب پیرلو!

به گزارش "ورزش سه"، بیانکونری در اولین تجربه رسمی بازی زیر نظر آندره پیرلو، نمایش درخشانی ارائه داد و در شرایطی موفق شد با سه گل سمپدوریا را مغلوب کند که در طول 90 دقیقه موقعیت های فراوانی را نیز از دست داد.

 

یوونتوس بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه شش فرصت خوبی برای زدن گل اول داشت، اما ضربه محکم دانیلو با اختلاف کمی از بالای دروازه سمپدوریا به بیرون رفت.

 

در دقیقه 11 و با پاس خوب آرون رمزی بود که کریستیانو رونالدو صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه محکم او از سمت چپ با مهار زیبای آئودرو همراه شد.

 

1529212

 

1529209

 

اما در دقیقه 13 یوونتوس به گل اول دست یافت. روی پاس رونالدو، دژان کولوسفسکی در گوشه سمت راست صاحب موقعیت شد و توانست با یک ضربه فنی و حساب شده به گوشه دروازه تیمش را پیش اندازد.

 

در دقیقه 24 و روی پاس رمزی در سمت چپ، رونالدو تا آستانه زدن گل دوم یوونتوس نیز پیش رفت اما ضربه محکم او با بدشانسی به دیرک دروازه سمپدوریا برخورد کرد.

 

در دقیقه 33 یک بار دیگر ستاره ولزی با پاسی تماشایی رونالدو را صاحب موقعیت کرد، اما این بار نیز ضربه گلزن پرتغالی با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در لحظات پایانی نیمه نخست نیز ضربه کم کنی از بالای دروازه سمپدوریا به بیرون رفت و در نهایت نیمه نخست با برتری 0-1 یوونتوس به اتمام رسید.

 

در همان ابتدای نیمه دوم آرون رمزی با حرکت از جناج چپ صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه او با عکس العمل تماشایی دروازه بان سمپدوریا همراه شد. در دقیقه 60 این بار خوان کوادرادو از سمت چپ برای رونالدو موقعیت سازی کرد، اما ضربه این بازیکن تحت فشار مدافعان حریف از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

در دقیقه 71 کوادرادو این بار متئو دی شیلیو را در موقعیت گلزنی قرار داد، اما نفوذ این مدافع به داخل و ضربه او با اختلاف کمی راهی بیرون زمین شد.

 

اما در دقیقه 79 یوونتوس به گل دوم دست یافت. روی ارسال کرنر کولوسفکس و شلوغی مقابل دروازه، لئوناردو بونوچی صاحب موقعیت شد و به راحتی دروازه حریف را باز کرد.

 

در دقیقه 85 مک کنی، دیگر خرید جدید یوونتوس نیز می توانست با ضربه ای والی دروازه سپدوریا را باز کند که شوت او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 88 رونالدو بالاخره موفق به گلزنی شد. این بازیکن روی پاس رمزی در سمت راست صاحب فرصت شده و در زاویه ای بسته با ضربه ای زمینی دروازه حریف را باز کرد تا در نهایت یوونتوس 0-3 سمپدوریا را شکست دهد.

دیدگاه‌ها