کد خبر : 1709190 | 31 شهریور 1399 ساعت 00:37 | 50.9K بازدید | 5 دیدگاه

آغاز درخشان مرد شیک پوش روی یوونتوس! (عکس)

آندره پیرلو، سرمربی جدید و خوش تیپ یوونتوس شروع فوق العاده ای را در این تیم تجربه کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در اولین گام در این فصل سری آ مانند پنج فصل اخیر موفق به کسب پیروزی شد و نمایش شاگردان آندره پیرلو به قدری درخشان بود که هواداران بیانکونری از همین حالا رویای موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا را نیز در سر دارند.

 

یوونتوس در دیدار امشب مقابل سمپدوریا از همان دقیقه یک نمایشی هجومی داشت و این روند تا سوت پایان ادامه داشت. دژان کولوسفسکی، بازیکن جدید یووه در همان دقایق ابتدایی با ضربه ای فنی موفق به گلزنی شد و در اواخر بازی نیز لئوناردو بونوچی و کریستیانو رونالدو دو بار دیگر دروازه حریف را باز کردند تا برتری مقتدرانه 0-3 در اولین گام رسمی سرمربیگری آندره پیرلو به ثبت برسد.

 

اما نکته مهم نمایش امشب یوونتوس خلق موقعیت های فراوان و میل شدید به بازی هجومی بود. در مسابقه امشب رونالدو یک بار در نیمه اول دیرک دروازه حریف را به لرزه درآورد و بیانکونری چند موقعیت خوب گلزنی دیگر را نیز از دست داد. بعد از سپری کردن یک فصل با مائوریتسیو ساری، حالا هواداران یوونتوس می توانند زیر نظر آندره پیرلو به تغییر سبک این باشگاه و بازی های هجومی امیدوار باشند و سرمربی جوان یوونتوس در اولین گام که نمره قبولی گرفته است. 

 

 

1529256

 

1529255

 

1529253

 

1529279

دیدگاه‌ها