کد خبر : 1709196 | 31 شهریور 1399 ساعت 00:57 | 24.5K بازدید | 0 دیدگاه

پس از توقف در رئال ارنا

کورتوا: امشب نه شانس داشتیم نه تمام کننده

تیبو کورتوا یکی از معدود خوب های رئال در شب تساوی برابر سوسیداد بود.

کورتوا: امشب نه شانس داشتیم نه تمام کننده

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید مدافع عنوان قهرمانی لالیگا امشب در زمین رئال سوسیداد با تساوی بدون گل متوقف شد تا در همین ابتدا دو امتیاز را از دست داده باشد. در به ثبت رسیدن این نتیجه، تیبو کورتوا هم نقش داشت و یک موقعیت تک به تک را از ایساک مهاجم سوسیداد گرفت.

 

 

1529291

 

 

گلر بلژیکی رئال در پایان بازی گفت:« سازماندهی تیم در زمین خوب بود و موقعیت خیلی کمی به حریف دادیم. تنها یک بار شانس گلزنی داشتند که توانستم مانع بشوم. پاس آخر و گلزنی ضعف امشب مان بود. موقعیت خلق می کردیم ولی تمام کنندگی خوبی نداشتیم. در مجموع تیم را در شرایط مطلوبی دیدم و نباید فراموش کرد که سوسیداد مدت زمان بیشتری نسبت به ما تمرین کرده و در زمین این تیم بازی همیشه دشوار است. نیمه دوم کمی افت کردیم که طبیعی بود. در هر صورت این دومین بازی ما پس از اتمام فصل گذشته محسوب می شد.»

 

کورتوا ادامه داد:« اگر در گلزنی شرایط خیلی خوبی نداریم، باید در دفاع خوب باشیم و به حریف شانس گلزنی ندهیم. در هر صورت گل از راه می رسد و ما در خط حمله بازیکنان باکیفیتی داریم. امشب البته شانس هم با ما نبود ولی خوشحالم که حداقل دروازه را بسته نگاه داشتیم. در بازی های پس از وقفه کرونا نیز خیلی از بازی ها را 1-0 بردیم. به زودی روند گلزنی های مان شروع می شود ولی باید در دفاع همیشه همینطور باشیم.»

 

 

دیدگاه‌ها