کد خبر : 1709221 | 31 شهریور 1399 ساعت 10:27 | 31.4K بازدید | 3 دیدگاه

آقای گل جدید استقلال از گرمسار 

خط و نشان ارسلان با تتوی گیتار روی دست! (عکس)

ارسلان مطهری تیمش را از حذف زودهنگام از آسیا نجات داد تا هواداران این تیم امیدوار به دیدار پایانی مرحله گروهی باشند.

خط و نشان ارسلان با تتوی گیتار روی دست! (عکس)

به گزارش "ورزش سه" هر چند در مرحله پلی‌آف زوج دیاباته و قایدی نقش پررنگی در صعود استقلال به مرحله گروهی داشتند و  با گلزنی‌های خود، استقلال را مقابل الکویت و الریان پیروز میدان کردند، اما براساس قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا گلزنی آن‌ها در جدول گلزنان رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اعمال نمی‌شود و تنها از آغاز مرحله گروهی، اسامی گلزنان به ثبت خواهد رسید. با حذف نتایج الوحده از جدول، استقلالی‌ها در سه بازی آسیایی خود در مرحله گروهی، سه گل به ثمر رسانده‌اند که یکی از آن‌ها توسط بازیکنان الشرطه رقم خورده و دو گل دیگر را ارسلان مطهری به ثمر رسانده است.

 

مطهری که اصالتا گرمساری است و از نیم فصل دوم لیگ نوزدهم به جمع آبی‌پوشان اضافه شد و توانست درخشش فوق‌العاده‌ای در ترکیب استقلال داشته باشد و در دربی پایتخت نیز دو گل برای آبی‌ها زد؛ وی شب گذشته در قامت بازیکن تعویضی به میدان آمد و توانست گل سرنوشت‌ساز استقلال را وارد دروازه الشرطه کند تا همچنان امید به صعود در میان شاگردان نامجومطلق باقی بماند. چرا که شکست در دیدار دیشب به منزله حذف زودهنگام آبی‌ها از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بود.

 

1529318

 

امیر ارسلان مطهری که با درخشش و البته شادی‌های پس از گل جالب‌توجه خود، حسابی در میان هواداران استقلال محبوب است با دو گلی که به الاهلی عربستان و الشرطه عراق زده توانسته بالاتر از دیاباته و قایدی بهترین گلزن استقلال در آسیا شناخته شود؛ البته او برای رسیدن به آقای گلی این تورنمنت، رقبای سرسخت و بسیاری را پیش‌روی دارد. تاکنون عبدالرزاق حمدالله بازیکن تیم النصر عربستان توانسته با ثبت پنج گل به صدر جدول گلزنان رقابت‌های فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا تکیه زند.

 

نکته جالب تتوی گیتار روی دست ارسلان است؛شاید به نشانه اینکه امسال قصد ندارد پشت خط دو ستاره دیگر تیم در خط حمله بایستد.

دیدگاه‌ها