کد خبر : 1709229 | 31 شهریور 1399 ساعت 10:37 | 16.6K بازدید | 1 دیدگاه

حمایت بونوچی از تاکتیک‌های جدید پیرلو در یوونتوس

لئوناردو بونوچی بعد از پیروزی یوونتوس در اولین بازی فصل از تغییرات این تیم تحت هدایت آندره‌آ پیرلو حمایت کرد و گفت معتقد است یووه شرایط بهتری پیدا کرده.

حمایت بونوچی از تاکتیک‌های جدید پیرلو در یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی 3-0 یوونتوس مقابل سامپدوریا در اولین بازی این تیم در شروع فصل جدید سری آ، لئوناردو بونوچی ستاره کهنه کار یووه که یکی از گلهای تیمش را به ثمر رسانده بود از سرمربی جدید این تیم آندره‌آ پیرلو حمایت کرد و گفت او زنجیرها را از پای بازیکنان یووه بازی کرده و حالا بازیکنان این تیم آزادی بیشتری برای حمله کردن به حریف دارند.

 

1529326

 

بونوچی در پایان بازی به شبکه اسکای گفت: " ما شاهد معرفی ایده‌هایی نو توسط سرمربی و کادر فنی اش بودیم. آنها روش دیگری برای تفسیر بازی دارند و چه در حفظ مالکیت توپ و چه در حرکتهای بدون توپ شرایط تیم را بهتر کرده اند. بزرگترین تفاوت ما در حال حاضر نوع حمله ها و بدست گرفتن ابتکار عمل است. با توجه به کارهایی که در چند هفته اخیر انجام شده و این بازی به نظر من یوونتوس الان وضعیت بهتری دارد".

 

مدافع کهنه کار یووه در ادامه گفت: " ما در دوران ساری بیشتر به صورت گروهی دفاع می کردیم ولی در دوران پیرلو فرصتهای به مراتب بیشتری در اختیار ما قرار می گیرند تا بیشتر حمله کنیم و بیشتر بتوانیم توپ را تصاحب کنیم. در حال حاضر کیفیت کنترل توپ در تیم ما بالاتر رفته و این به نظرم اصلی ترین تفاوت ما نسبت به فصل گذشته است".

 

 

دیدگاه‌ها