کد خبر : 1709276 | 31 شهریور 1399 ساعت 13:41 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیب احتمالی طلایی پوشان مقابل العین؛

نویدکیا و چالش انتخاب ترکیب در سومین تجربه

محرم نویدکیا باید تیمش را برای کسب سه امتیاز برابر العین راهی زمین کند.

نویدکیا و چالش انتخاب ترکیب در سومین تجربه

به گزارش "ورزش سه"، با نگاهی به ترکیب سپاهان طی دو دیدار رفت و برگشت می‌توان تا حدودی به ترکیب و تاکتیک مورد علاقه محرم نویدکیا پی برد. او از بازی رفت تا بازی برگشت، سه تغییر عمده در ترکیب تیمش ایجاد کرد و در مصاف با العین هم انتظار ایجاد تغییراتی وجود دارد.

 

خط دروازه و 4 بازیکن دفاعی؛ بازگشت عزت  
در دو بازی برابر النصر شاهد حضور امید نورافکن به عنوان مدافع چپ و دانیال اسماعیلی فر به عنوان مدافع راست بوده ایم. به نظر نمی رسد در این دو پست شاهد تغییراتی باشیم ولی در قلب خط دفاعی که نژادمهدی جایگزین عزت پورقاز در بازی برگشت مقابل النصر شده بود، شاید دوباره جای خود را به مدافع ترکمن سپاهان بدهد و دوباره شاهد حضور زوج گولسیانی و پورقاز در کنار یکدیگر باشیم. خط دروازه هم که قطعا بدون تغییر خواهد بود و نیازمند از دروازه تیمش مثل 2 سال گذشته حراست خواهد کرد.

 

مثلث خط میانی؛ شاید با یک تغییر
حضور ثابت رسول نویدکیا، سورپزایز محرم در مسابقه برگشت برابر النصر بود. او در این دیدار، رسول را جایگزین مسلمان کرده بود و سروش رفیعی و مهدی کیانی دو بازیکن دیگر میانه زمین بودند. در مصاف با العین ممکن است بار دیگر شاهد همین ترکیب باشیم، یا شاید بار دیگر فرصت به محسن مسلمان داده شود تا در ترکیب اصلی قرار بگیرد و بازیکن دیگری از فهرست 11 نفره تیم خارج شود. هر چه که هست، سه بازیکن خط میانی سپاهان نقش ویژه ای در ایجاد موقعیت های گلزنی دارند و باید نقش خود را به طرز مشخصی در زمین مسابقه برای ایجاد موقعیت های گلزنی ایجاد کنند.

 

مثلث خط هجومی
محسن الغسانی، محمد محبی و سجاد شهباززاده در آخرین بازی تیم فوتبال سپاهان، ترکیب اصلی تیم در بخش هجومی را تشکیل داده بودند. الغسانی بازیکن عمانی سپاهان اگرچه در کشور قطر به شدت مورد توجه خبرنگاران قرار دارد ولی در دو بازی رفت و برگشت مقابل النصر کیفیت خوبی نداشته و شاید رضا میرزایی به جای او از ابتدا وارد زمین شود. در پست وینگر چپ اما محمد محبی یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم در دو بازی اخیر بوده و بعید به نظر می رسد شاهد تغییری باشیم. در نهایت شهباززاده که در بازی برگشت مقابل النصر، جانشین استنلی کی روش شد، با توجه به نمایش خوبی که سپاهان طی نیمه اول داشت و همینطور موقعیت هایی که این بازیکن برای گلزنی به دست آورد، احتمالا بار دیگر در ترکیب اصلی و مقدم تر از کی روش به زمین وارد خواهد شد.

 

 

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل العین؛
پیام نیازمند – امید نورافکن، عزت پورقاز، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، مهدی کیانی، رسول نویدکیا، سروش رفیعی، رضا میرزایی، محمد محبی و سجاد شهباززاده.

 

دیدگاه‌ها