کد خبر : 1709279 | 31 شهریور 1399 ساعت 13:47 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

محمدی: ویسی در پیکان می ماند

در خبرها آمده است عبدالله ویسی و مدیر عامل باشگاه پیکان یعنی اکبر محمدی دچار اختلاف شده اند و به همین بهانه عبدالله ویسی از این تیم جدا می شود.

محمدی: ویسی در پیکان می ماند

 

به گزارش "ورزش سه"، اکبر محمدی – مدیر عامل باشگاه پیکان در این باره می گوید: پیش از هر چیز از لطف و اعتماد دکتر مقیمی و دکتر ابوالحسنی و دیگر مدیران ارشد خودرو نسبت به خودم تشکر می کنم. همه تلاش خود را بکار می گیرم و امیدوارم به عنوان مدیری از نسل جوان که داعیه حضور در بخش های مدیریتی ورزش کشور را داریم بهترین عملکرد را داشته باشم. اینجا باید از زحمات آقای گرشاسبی هم تشکر کنم. از مدیران استخوان خورد کرده ورزش کشور که تجربیات او و تلاش های عبدالله ویسی منجربه اتفاقات خوب برای پیکان شد. من وارث این امانت هستم و باید به خوبی از این امانت محافظت و به نسل بعد انتقال دهم. بدون شک موفقیت ها در سایه تعامل و همکاری به دست می آید و البته ممکن است در مسیر اختلاف سلیقه ها موجب ایجاد بحث شود که این طبیعی است و جای ناراحتی وجود ندارد. اما در خصوص حواشی که برخی رسانه ها بدان اشاره کرده اند باید بگویم همه کارها مربوط به شروع تمرینات تیم پیکان انجام شده و تمرینات تیم از فردا زیر نظر عبدالله ویسی آغاز می شود. او سرمربی تیم است و قرارداد عبدالله ویسی به خاطر عملکرد خوبش در فصل گذشته و هم چنین حسن رفتارش از سوی باشگاه تمدید شده است و همه ما وظیفه داریم به این قرارداد احترام بگذاریم و به آن پایبند باشیم. رابطه خوبی بین عبدالله ویسی و مجموعه مدیریتی باشگاه و هم چنین کمیته فنی وجود دارد و به همین بهانه کارها به خوبی پیش رفته و به فصل خوبی با  این مربی می اندیشیم. به واقع به دنبال ارایه کارنامه بهتری با توجه به هدف گذاری از سوی مجموعه ایران خودرو هستیم.

 

مدیر عامل باشگاه پیکان ادامه داد: مبحثی بین عبدالله ویسی و باشگاه پیکان وجود نداشته و من هم رابطه خوبی با او دارم و به دنبال هم افزایی حداکثری هستیم. صادقانه می گویم هماهنگی ایده آلی بین من و ایشان و هم چنین عبدالله ویسی و کمیته فنی وجود دارد و به شخصه بهترین آرزوها را برای پیکان با مربیگری عبدالله ویسی دارم و بر این عقیده ام با حمایت های معنوی صورت گرفته از سوی مجموعه ایران خودرو فصل خوبی پیش روی پیکان باشد. باید به این نکته اشاره کنم پیکان در فصل جاری علاوه بر نتیجه گرایی به تولید بازیکن و آکادمی توجه وِیژه ای خواهد داشت. پیکان در والیبال قدمت زیادی دارد و افتخارات متعددی به دست آورده و تبدیل به یک برند شده و همه تلاش مان بر این است تیم فوتبال هم مبلغ خوبی برای مجموعه ایران خودرو باشد و انتظارات مدیران و هم چنین پرسنل را برآورده کند و در نهایت تبدیل به یک برند معتبر در فوتبال شود.

 

دیدگاه‌ها