کد خبر : 1709280 | 31 شهریور 1399 ساعت 10:35 | 11.8K بازدید | 1 دیدگاه

سعید آقایی – رامین رضاییان؛ یک جنگ بزرگ

مدافع چپ پرسپولیس در سومین حضورش با پیراهن این تیم یکی از سخت‌ترین تقابل‌ها را پیش رو خواهد داشت.

سعید آقایی – رامین رضاییان؛ یک جنگ بزرگ

 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از دو نمایش قابل قبول برابر التعاون، اکنون سعید آقایی با اعتماد بنفس بیشتری نسبت به روزهای ابتدایی حضورش در این تیم خود را آماده جدال سرنوشت ساز برابر الدحیل قطر خواهد کرد. جایی که او مقابل یکی از بازیکنان سابق این تیم در ترکیب رقیب که از بالاترین آمادگی نیز برخوردار است، قرار خواهد داشت.

 

رامین رضاییان که بعد از نمایش موفق در فصل گذشته با پیراهن الشحانیه به الدحیل قطر اضافه شد و قراردادش را با قهرمان فصل گذشته لیگ ستارگان قطر امضا کرد، اکنون در سومین حضور با پیراهن این تیم مهیا جدال با پرسپولیس خواهد شد. مدافع سابق پرسپولیس که به شکلی عجیب از این تیم جدا شد و طی مدت اخیر همواره صحبت‌هایی حول بازگشت او به جمع سرخپوشان وجود داشت، اکنون در اتفاقی جالب توجه در لیگ قهرمانان آسیا باید برابر شاگردان یحیی گل محمدی قرار گیرد.

او که قطعا از انگیزه زیادی برای این جدال برخوردار است، در مقابل خود سعید آقایی را خواهد داشت. مدافع تبریزی سابق سپاهان که او نیز از قضا سومین تجربه حضور با پیراهن تیم جدیدش را پشت سر می‌گذارد، مطمئنا یکی از سخت‌ترین تقابل‌ها را پیش رو خواهد داشت و باید دید موفق به مهار شماره 88 باانگیزه حریف خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها