کد خبر : 1709318 | 31 شهریور 1399 ساعت 17:42 | 21.7K بازدید | 3 دیدگاه

گزارش؛

پویج علیه کومان؛ می مانم و خودم را ثابت می کنم

ریکی پویج ستاره جوان بارسا با درخواست سرمربی خود برای انتقال قرضی به باشگاهی دیگر مخالفت کرده است.

پویج علیه کومان؛ می مانم و خودم را ثابت می کنم

به گزارش "ورزش سه"، سه روز پیش رونالد کومان به ریکی پویج ستاره 20 ساله جوان بارسا اطلاع داد که در فاصله دو هفته تا پایان نقل و انتقالات تابستانی، به دنبال تیمی دیگر برای خود باشد.

دلیل خط خوردن نام پویج برای بازی مقابل الچه در جام خوان گامپر نیز همین بود و بازیکنی که در بارسا به او امید زیادی بسته بودند، حالا باید به دنبال مقصدی دیگر باشد. پویج تنها تا ژوئن 2021 با بارسا قرارداد دارد و البته بند تمدید دو ساله نیز در قرارداد او گنجانده شده ولی سرمربی هلندی به طور واضح به وی گفته است که روی او حساب نمی کند.

 

 

1529430

 

 

کومان به پویج گفته است که در سیستم 1-3-2-4 و در رقابت با بازیکنانی چون فرانکی دی یونگ، میرالم پیانیچ، کارلس آلنیا و سرخیو بوسکتس جایی برای او نیست و اگر بماند، ممکن است جایی در فهرست 21 نفره هم نداشته باشد.

 

طبق ادعای اسپورت، ریکی پویج با این درخواست مخالفت کرده و قصد دارد در بارسا بماند و به کومان ثابت کند که در مورد او اشتباه کرده است. پویج به زودی با سران باشگاه در مورد این قضیه جلسه ای خواهد داشت تا به بررسی شرایطش بپردازد.

در حال حاضر او روی ماندن پافشاری می کند و به سران باشگاه نیز خواهد گفت که تمایلی برای جدایی ندارد.

 

 

1512992

 

 

فصل قبلا نیز باشگاه به پویج توصیه کرد تا به صورت قرضی راهی تیمی دیگر شود ولی او مخالفت کرده بود. در همین رابطه امروز موندودپورتیوو ادعا کرد که بارسلونا تمایل دارد پویج را به آژاکس قرض بدهد. 14 روز دیگر به پایان نقل و انتقالات تابستانی باقیمانده و بارسا در این بازه زمانی فرصت دارد تا پویج را به انتقالی قرضی متقاعد کند.

 

دیدگاه‌ها