کد خبر : 1709322 | 31 شهریور 1399 ساعت 18:10 | 30.6K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

ستاره نروژی قربانی تغییر تاکتیک عجیب زیدان

مارتین اودگارد شب گذشته برابر رئال سوسیداد درخشش مورد انتظار را نداشت.

ستاره نروژی قربانی تغییر تاکتیک عجیب زیدان

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید تابستان امسال هیچ خریدی نداشته و تنها مارتین اودگارد که فصل گذشته به صورت قرضی برای سوسیداد عالی کار کرده بود را باز گرداند و ستاره نروژی که از سال 2015 به رئال پیوست و در فصول گذشته همواره قرضی برای تیم های دیگر بازی می کرد را بازگرداند.

 

 

1529261

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال برای قراردادن اودگارد در ترکیب اصلی کاسیمیرو را نیمکت نشین کرد و تیمش را با حضور اودگارد و البته سیستم جدید 1-3-2-4 به زمین فرستاد.

اودگار کنار مودریچ و تونسی کروس در خط میانی وظیفه تغذیه کریم بنزما رد خط حمله را داشت ولی او نتوانست همان بازیکن فصل گذشته نشان دهد چرا که اودگارد در سوسیداد آزادی عمل تام داشت و بدون مشکل می توانست در همه جای زمین حاضر باشد. زیدان اما اودگارد را به منطقه ای خاص محدود کرده بو. او تا دقیقه 69 نیز در میدان بود و سپس جای خود را به فده والورده داد.

زیدان در پایان بازی گفت که اودگارد به تدریج بهتر و بهتر خواهد شد اما به نظر می رسد مربی فرانسوی باید سیستم تیمش را به 3-3-4 برگرداند و ضمن بازگشت کاسیمیرو به ترکیب ثابت، اودگارد نیز به جای مودریچ در ترکیب قرار بگیرد تا اینگونه بتواند همه پتانسیل خودش را در زمین به کار بگیرد. زیدان دست به چنین تغییر بزرگی خواهد زد؟

 

 

1516727

 

دیدگاه‌ها