کد خبر : 1709375 | 31 شهریور 1399 ساعت 21:40 | 60.1K بازدید | 0 دیدگاه

جزئیات انتقال سوارز به اتلتیکومادرید مشخص شد

کوپه جزئیات قرارداد لوئیس سوارز به اتلتیکو مادرید را فاش کرد.

جزئیات انتقال سوارز به اتلتیکومادرید مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتخاب رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید بارسلونا، بحث‌های زیادی درباره لیست خروجی های این سرمربی هلندی نیز به گوش رسید. در این بین اکثر رسانه ها مدعی شدند که لوئیس سوارز در فهرست فروش بارسا قرار گرفته و کومان به او اعلام کرده که جایی در برنامه‌های وی ندارد.



یوونتوس اما اولین تیمی بود که به شکل جدی برای جذب لوئیس سوارز ابراز علاقه نشان داد اما مشکلات به وجود آمده برای این بازیکن در راه اخذ پاسپورت ایتالیایی باعث شد که بعد از کش و قوس‌های فراوان انتقال مهاجم اروگوئه ای به بیانکونری منتفی شود؛ موضوعی که شب گذشته نیز مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس یعنی فابیو پاراتیچی آن را به شکل رسمی تایید کرد.

 

 

1529439

 



بعد از منتفی شدن انتقال سوارز به یووه حالا اتلتیکو مادرید تنها گزینه پیش روی این ستاره خط حمله بارسلونا محسوب می‌شود. حتی طی ساعت گذشته منابع معتبر مدعی شدند که قرارداد خود را با بارسا فسخ کرده و به زودی در تست های پزشکی روخی بلانکو شرکت خواهد کرد.



حالا در همین رابطه کوپه انتقال سوارز به تیم دیگو سیمئونه را قطعی تلقی کرده است. بر این اساس قرارداد سوارز با اتلتیکو مادرید دو ساله خواهد بود و او در این تیم سالیانه 8 میلیون یورو حقوق دریافت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها