کد خبر : 1709376 | 31 شهریور 1399 ساعت 21:50 | 30.7K بازدید | 1 دیدگاه

چرا انتقال تیاگو به بارسلونا منتفی شد؟

بارسلونا نیز برای خرید تیاگو آلکانتارا از بایرن مونیخ اقدام کرده بود، اما پیشنهاد 10 میلیون یورویی آنها مورد قبول قرار نگرفت.

چرا انتقال تیاگو به بارسلونا منتفی شد؟


به گزارش "ورزش سه"، تیاگو از همان اوایل فصل نقل و انتقالات تابستانی درخواست خود برای جدایی از بایرن مونیخ را به گوش مدیران این تیم رسانده بود. علیرغم ابراز تمایل باشگاه آلمانی به تمدید قرارداد با تیاگو، پاسخ این بازیکن منفی بود و او در نهایت چند روز قبل با انتقالی 30 میلیون یورویی راهی لیورپول شد.

 

1529167

 

دو تیم مدت ها برای انتقال تیاگو مذاکره می کردند و رقم پیشنهادی لیورپول مدنظر بایرن مونیخ نبود. اما در این میان اخباری در مورد ابراز علاقه باشگاه سابق تیاگو یعنی بارسلونا نیز به خرید این بازیکن مطرح شده بود. خاویر بورداس، یکی از اعضای کادر مدیریتی بارسلونا رابطه خوبی با این هافبک اسپامیایی داشته و برای خرید او شخصا مذاکره کرده بود. اما کادناسر مدعی شد پیشنهاد بارسلونا 10 میلیون یورو و خیلی پایین تر از رقم مدنظر بایرن مونیخ بوده و این باشگاه تمایلی به بررسی پیشنهاد بارسا نشان نداده است.

 

بحران مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا تاثیر بسزایی در عملکرد بارسلونا در فصل نقل و انتقالات تابستانی گذاشته و آنها تا به امروز نتوانته اند خرید بزرگی داشته باشند. به نظر می رسد در حال حاضر تنها شانس انتقال ممفیس دیپای از لیون به نوکمپ وجود دارد و گزینه مهم دیگری در این فصل به ترکیب بلوگرانا اضافه نخواهد شد.

 

 

 

دیدگاه‌ها