کد خبر : 1709378 | 31 شهریور 1399 ساعت 22:02 | 26.9K بازدید | 0 دیدگاه

بشار رسن: سرنوشت ما در دست خودمان است

بازیکن عراقی پرسپولیس اعلام کرد که سرنوشت پرسپولیس در لیگ قهرمانان در دست خود این تیم است.

بشار رسن: سرنوشت ما در دست خودمان است

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در پنجمین دیدارش در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با تک گل المعز علی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، مغلوب الدحیل شد تا کار این تیم برای صعود از این گروه، کمی سخت شود.


بشار رسن بازیکن ملی پوش عراقی پرسپولیس گفت که تیمش علی رغم شکست در این دیدار، بازی خوبی را مقابل تیم پرمهره الدحیل قطر انجام داده است


بشار در کنفرانس مطبوعاتی پس از این بازی گفت: ما سعی کردیم برای کسب یه نتیجه خوب به میدان برویم و از ابتدا بازی را با هدف پیروزی در مقابل الدحیل شروع کردیم و تصمیم گرفتیم با کسب برتری در این بازی، به دور دوم راه پیدا کنیم. ما با یک تیم قدرتمند روبرو شدیم که البته در مقابل آنها یک بازی خوب را انجام دادیم.


وی افزود: می‌دانستیم بازی سختی مقابل الدحیل داریم. تجربه الدحیل باعث شد تا برنده این بازی شود. سرنوشت ما در دست خودمان است. ما در بازی پایانی در مقابل الشارجه با تمام قوا وارد زمین بازی می شویم تا به مرحله بعد راه پیدا کنیم.


وی با اشاره به اینکه برگزاری پی در پی مسابقات بر روند بازیابی بازیکنان تأثیر منفی می گذارد، گفت: در بازی بعدی در مقابل الشارجه به تلاش زیادی از جانب همه بازیکنان نیاز داریم تا به دور بعدی صعود کنیم. گروه ما یکی از دشوارترین گروه های لیگ قهرمانان آسیا است و برای صعود به مرحله بعد، چاره ای جز پیروزی نداریم.

دیدگاه‌ها