کد خبر : 1709435 | 01 مهر 1399 ساعت 11:27 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

چرا بیل به تاتنهام رفت نه یونایتد؟ اقدام سریعتر تاتنهام

مدیر برنامه‌های گرت بیل درباره اینکه تاتنهام چطور موفق شد در رقابت با منچستریونایتد برای جذب ستاره ولزی پیروز شود توضیحاتی ارائه داد.

چرا بیل به تاتنهام رفت نه یونایتد؟ اقدام سریعتر تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، مدیر برنامه‌های گرت بیل درباره اینکه تاتنهام چطور موفق شد در رقابت برای جذب گرت بیل از دیگران پیشی بگیرد و با پیروزی بر باشگاه هایی مثل منچستریونایتد ستاره ولزی را جذب کند توضیحاتی ارائه کرد و گفت علت اصلی این بوده که تاتنهام زودتر از سایر رقبا دست به کار شده است.

 

بعد از مدتها شایعه و گمانه‌زنی درباره آینده گرت بیل ستاره ولزی او سرانجام امسال تابستان رئال مادرید را ترک کرده و راهی تیم سابقش تاتنهام شد. در گذشته از لیگ آمریکا، لیگ چین، منچستریونایتد و تاتنهام به عنوان مقاصد احتمال بیل یاد می شد ولی امسال تابستان رقابت اصلی بر سر او بین تاتنهام و منچستریونایتد بود.

 

1528751

 

جاناتان برنات مدیر برنامه‌های بیل در این باره گفت: " اولین بار دنیل لوی رئیس تاتنهام با من صحبت می‌کرد که این موضوع مطرح شد. وقتی من انتقال گرت به تاتنهام را مطرح کردم او استقبال کرد. کل ماجرا اینطور اتفاق افتاد. هیچ جادویی در کار نبود. صحبتهای طولانی ما در نهایت به نتیجه رسید. دنیل لوی مدتها بود که قصد داشت گرت بیل را برگرداند. اما همیشه اتفاقی می افتاد که او نتواند راهی لندن شود ولی این بار همه چیز درست شد تا این انتقال انجام شود. علت اینکه تاتنهام موفق شد این بود که زودتر از بقیه دست به کار شد".

 

مدیر برنامه‌های گرت بیل در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال بازگشت بیل به رئال در آینده گفت: " امیدوارم در تاتنهام عشق او به فوتبال زنده شود و بتواند در حد توانش بازی کند. همه چیز به او بستگی دارد. گرت نیازی به اثبات خودش ندارد و به نظر من بیشتر از هر لژیونر بریتانیایی خودش را ثابت کرده. به نظر من شرایط او در اینجا خوب است".

 

 

دیدگاه‌ها