کد خبر : 1709109 | 30 شهریور 1399 ساعت 19:22 | 46.6K بازدید | 0 دیدگاه

گرت بیل و افشای دلیل بازگشت به تاتنهام

گرت بیل، ستاره جدید تاتنهام مدعی شد هدف آنها در فصل جاری فتح جام است.

گرت بیل و افشای دلیل بازگشت به تاتنهام


به گزارش "ورزش سه"، بالاخره دوران پرفراز و نشیب حضور گرت بیل در رئال مادرید به اتمام رسید و این ستاره ولزی دیشب با قراردادی قرضی و یک ساله راهی باشگاه سابقش تاتنهام شد. حالا گرت بیل در مصاحبه ای اذعان داشت ژوزه مورینیو یکی از دلایل بازگشت دوباره او به تاتنهام بوده است.

 

گرت بیل گفت: "مورینیو در مورد پست هایی که مایل است به من بازی دهد با من صحبت کرده و بدیهی است که از این شرایط راضی هستم. مورینیو دلیل مهم برای بازگشت من به اینجا بود، او یک نام مشهور و یک برنده ذاتی است. او کاملا مناسب حضور روی نیمکت تاتنهام است.، ما باید جام های زیادی فتح کنیم و مورینیو بهتر از هر کسی می داند چگونه باید این کار را انجام دهد.

 

1527921

 

من می دانم که همه هوادار تاتنهام خواهان فتح جام هستند و ما در همه مسابقات تا آنجا که ممکن است تلاش خواهیم کرد تا این کار را انجام دهیم. نسبت به گذشته پیشرفت کرده، بزرگتر و پخته تر شده ام. ممکن است بعضی اوقات وقتی در تمرینات شوخی می کنم اینگونه به نظر نرسد، اما مجبور بودم برای زندگی خارج از کشور اینگونه تغییر کنم. اما می دانم که هنوز چیزهای زیادی برای ارائه دارم و هنوز هم سرعتم را حفظ کرده ام، من هیجان زده هستم تا توانایی هایم را نشان دهم.

 

هم تیمی های جدید؟ هری کین از زمانی که وارد ترکیب شده گل های زیادی به ثمر رسانده و فوق العاده عمل کرده است. همبازی شدن با او و سون چشم اندازی هیجان انگیز به همه ما می دهد. همه ما می خواهیم برای کمک به یکدیگر تلاش کنیم، اما هدف اصلی این است که تا آنجا که می توانیم در خدمت تیم باشیم. اگر همه ما در یک جهت تلاش کنیم یک فصل بسیار هیجان انگیز در انتظارمان خواهد بود. این باشگاه سزاوار فتح جام است. تاتنهام در مسیر درستی پیش رفته، اما حالا کمی نیاز به قهرمانی دارد و ما باید برای این هدف تلاش کنیم."

دیدگاه‌ها