کد خبر : 1709453 | 01 مهر 1399 ساعت 12:45 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

جریمه رئیس اینتر به دلیل توهین به رئیس سری آ

رئیس باشگاه اینترمیلان به دلیل انتقاد تند از رئیس سری آ و اقدامات او برای مدیریت کرونا در فوتبال، با جریمه نقدی مواجه شد.

جریمه رئیس اینتر به دلیل توهین به رئیس سری آ

به گزارش "ورزش سه"، استیون ژانگ به دلیل انتقادهای تندش از پائولو دال پینو رئیس سری آ و متهم کردن او به ناتوانی در مدیریت شرایط کرونایی در فوتبال از سوی فدراسیون فوتبال ایتالیا جریمه نقدی شد.

 

1529693

 

در ماه مارس گذشته و در اوج بحران کرونا در ایتالیا ژانگ از تصمیم سری آ برای ادامه بازی‌ها در این ماه به شدت انتقاد داشت و به صورت مشخص انتقادهای تندی علیه رئیس سری آ مطرح کرد.

 

در آن زمان سری آ اعلام کرد دیدار حساس اینتر و یوونتوس که می‌توانست تکلیف قهرمان لیگ را مشخص کند در روز 8 مارس برگزار خواهد شد. ژانگ که از این تصمیم سری آ خشمگین شده بود در اینستاگرام خود نوشت: " سری آ با تقویم بازی می‌کند و سلامت عمومی همیشه برایش در اولویت دوم است. تو بزرگترین و تاریک ترین دلقکی هستی که تا کنون دیده ام. 24 ساعت؟ 48 ساعت؟ 7 روز؟ دیگر چه؟ حرکت بعدی‌ات چیست؟ حالا هم از روحیه جوانمردی و رقابت منصفانه صحبت می کنی؟ نکند می خواهید از بازیکنان و مربیان‌مان محافظت نکنیم و از آنها بخواهیم برای شما هفت روز هفته بیست و چهار ساعته بازی کنند؟ "

 

1529694

 

حالا فدراسیون فوتبال ایتالیا حکم داده که استیون ژانگ رئیس اینترمیلان به دلیل اظهاراتش علیه رئیس سری آ 8هزار یورو جریمه شده است. باشگاه اینترمیلان هم باید به همین علت 5هزار یورو جریمه پرداخت کند.

 

 

دیدگاه‌ها