کد خبر : 1711370 | 11 مهر 1399 ساعت 11:53 | 33.4K بازدید | 0 دیدگاه

در آمریکا اتفاق افتاد

ترک زمین به دلیل توهین حریف به هم‌تیمی

بازیکنان تیم آمریکایی سن دیگو لویال در یک بازی در لیگ دسته دوی این کشور بعد از توهین بازیکنان حریف به یکی از بازیکنان این تیم زمین مسابقه را ترک کردند.

ترک زمین به دلیل توهین حریف به هم‌تیمی

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم سن دیگو لویال و فنیکس رایزینگ در رقابتهای لیگ USL آمریکا که لیگ دسته دوی این کشور محسوب می‌شود با اتفاقی عجیب همراه بود. بازیکنان سن دیگو لویال که هدایتش بر عهده لاندن داناوان ستاره سابق فوتبال آمریکا است بعد از دیدن ناراحتی شدید یکی از هم تیمی های خود کالین مارتین به دلیل فحاشی بازیکنان حریف، بازی را نیمه کاره رها کرده و زمین را ترک کردند.

 

1532641

 

کالین مارتین بازیکن سن دیگو ادعا می‌کرد جونیور فلمینگز بازیکن حریف در جریان بازی به او توهین کرده. مارتین به سراغ داور مسابقه رفته و ماجرا را به او توضیح داد ولی داور مسابقه دچار سو تفاهم شده و مارتین را از بازی اخراج کرد.

 

1532638

 

بعد از شروع نیمه دوم بازیکنان سن دیگو لویال و سرمربی این تیم لاندن داناوان به زمین برگشته ولی اعلام کردند که به دلیل توهینی که به بازیکن شان شده حاضر به ادامه بازی نیستند و زمین را ترک کردند.

 

1532640

 

تصاویر تلویزیونی که بعد از این اتفاق پخش شد نشان می داد در نیمه اول بین مربیان دو تیم و داور مسابقه بحث و جدل شدیدی در گرفته و داناوان تهدید می کرده در صورتیکه فلمینگز بازیکن حریف اخراج نشود بازیکنانش زمین را ترک خواهند کرد.

 

 

دیدگاه‌ها