کد خبر : 1709458 | 01 مهر 1399 ساعت 13:20 | 26.7K بازدید | 2 دیدگاه

اکیپ فاش کرد

تماس دائمی لیورپول و رئال با امباپه؛ برای سال آینده

اکیپ مدعی شد دو باشگاه رئال مادرید و لیورپول از هم اکنون برای جذب کیلیان امباپه در تابستان آینده با او در تماس هستند.

تماس دائمی لیورپول و رئال با امباپه؛ برای سال آینده

به گزارش "ورزش سه"، نشریه فرانسوی اکیپ مدعی شد دو باشگاه لیورپول و رئال مادرید از هم اکنون به دنبال جذب کیلیان امباپه پدیده فرانسوی باشگاه PSG هستند و برای اینکه در رقابت بر سر جذب او عقب نیفتند از همین حالا به شکل دائمی با این پدیده فرانسوی در تماس هستند.

 

1529700

 

با توجه به اینکه امباپه در پایان فصل جاری وارد آخرین سال قراردادش با PSG می‌شود این احتمال وجود دارد که پاریسی‌ها تابستان آینده مجبور به فروش او شوند. البته PSG بدون شک تمام تلاش خود را برای تمدید قرارداد او به کار خواهد بست ولی این نمی‌تواند مانع از تلاش‌های تیم‌های بزرگ اروپایی برای جذب او باشد.

 

هفته پیش روزنامه تایمز مدعی شده بود که امباپه به باشگاه پاری سن ژرمن اعلام کرده که در سال 2021 قصد ترک این تیم را دارد.

 

اکیپ می‌گوید لیورپول می‌تواند یکی از گزینه‌های محتمل او باشد. به خصوص با توجه به اینکه امباپه در ماه های اخیر چندین بار از لیورپول و یورگن کلوپ سرمربی اش ستایش کرده است.

 

1529699

 

البته لیورپول در این راه با یک حریف قدرتمند به نام رئال مادرید مواجه است که بعید است به این راحتی دست از سر هدف بزرگی مثل امباپه بردارد. به خصوص با توجه به اینکه پرز رئیس رئال مادرید شیفته این بازیکن فرانسوی است و امباپه هم پیشتر گفته بود که پیوستن به رئال مادرید برای او یک انتقال رویایی خواهد بود.

 

 

دیدگاه‌ها