کد خبر : 1709520 | 01 مهر 1399 ساعت 17:46 | 47.3K بازدید | 3 دیدگاه

گزارش مارکا

ستاره اروگوئه ای از چشم زیدان افتاد؟

فده والورده از یک بازیکن معمولا ثابت در رئال حالا تبدیل به یک نیمکت نشین شده است.

ستاره اروگوئه ای از چشم زیدان افتاد؟

به گزارش "ورزش سه"، فده والورده زمانی که تنها 16 سال داشت، از پنیارول اروگوئه به رئال پیوست و پس از بازی در تیم دوم باشگاه و سپس حضور قرضی در لاکرونیا از تابستان 2018 به تیم اول رئال اضافه شد و زیر نظر سانتی سولاری توانست اولین بازی های خود برای کهکشانی ها را انجام دهد.

با بازگشت زیدان به نیمکت رئال در مارس 2019 نیز والورده جایگاه خود را حفظ کرد و زیدان نشان داد که روی این هافبک جوان اطمینان دارد.

 

 

1469747

 

 

فصل گذشته اوج هنرنمایی والورده در رئال بود و او تا قبل از وقفه لالیگا معمولا بازیکن ثابت ترکیب زیدان محسوب می شد و به خصوص با خطا روی آلوارو موراتا در فینال سوپرکاپ اسپانیا که در واقع یک گل را برای رئال خرید، توانست خود را وارد قلب هواداران نیز کند.

پس از شروع مجدد لالیگا والورده در بازی های حساس باقیمانده فصل نتوانست جایی در ترکیب ثابت رئال داشته باشد. او برابر سیتی در بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان نیز نیمکت نشین بود.

 

 

1529780

 

 

والورده در ترکیب ثابت رئال در نخستین بازی فصل جدید نیز روی نیمکت بود و از دقیقه 70 وارد میدان شد و به نظر می رسد که زیدان دیگر اعتماد گذشته را به او ندارد.  از او به عنوان هافبکی برای آینده رئال نام برده می شود و قطعا این نیمکت نشینی ها نمی تواند خبر خوبی برای باشگاه مادریدی باشد. والورده یک فصل کامل فرصت دارد تا نظر زیدان را تغییر داده و دوباره به ترکیب ثابت رئال اضافه شود.

 

دیدگاه‌ها