کد خبر : 1709521 | 01 مهر 1399 ساعت 18:11 | 45K بازدید | 2 دیدگاه

گزارش؛

واکنش جالب مهاجم مغضوب زیدان به نیمکت نشینی

لوکا یوویچ مهاجم صربستانی رئال مادرید در فهرست مازاد زین الدین زیدان قرار گرفته است.

واکنش جالب مهاجم مغضوب زیدان به نیمکت نشینی

به گزارش "ورزش سه"، لوکا یوویچ یک سال پیش و با سر و صدای فراوان و قراردادی به ارزش 60 میلیون یورو، از فرانکفورت راهی رئال مادرید شد. او به قدری در بوندسلیگا خوب کار کرده بود که به نظر می رسید خیال کهکشانی ها برای سال ها از داشتن یک مهاجم گلزن راحت باشد، اما اتفاقات به بدترین شکل ممکن برای لوکا یوویچ پیش رفت و او حالا در آستانه جدایی قرار دارد.

لوکا یوویچ در طول فصل در 27 بازی و 806 دقیقه حضور در زمین تنها دو بار برای رئال مادرید موفق به گلزنی شد و حواشی فراوان و عدم رعایت قوانین قرنطینه باعث عصبانیت مدیران این باشگاه شده است؛ موضوعی که باعث شده باشگاه اسپانیایی تمایل برای انتقال قرضی یوویچ نشان دهد.

 

 

1484122

 

 

سران باشگاه مادریدی و خود زین الدین زیدان بر این اعتقادند که یوویچ بهتر است یک فصل به تیمی دیگر قرض داده شود تا با کسب تجربه بیشتر به رئال بازگردد. او نتوانست فصل گذشته از فرصت هایی که نصیبش شد استفاده کند و از طرفی از نیمکت نشینی ها نیز خسته شده است و می خواهد هر هفته در ترکیب ثابت حاضر باشد که در رئال و زیر نظر زیدان، این غیرممکن است.

 

در اولین بازی فصل رئال که برابر سوسیداد بود و در نهایت با تساوی بدون گل خاتمه یافت، زیدان با وجود نیاز مبرم تیمش به گلزنی ترجیح داد به یوویچ میدان ندهد و در عوض دو بازیکن از تیم جوانان را به زمین فرستاد که این به خوبی نشان می داد زیزو اعتمادش به ستاره صرب را از دست داده است.

 

در واکنش به این عدم اطمینان زیدان، روز گذشته یوویچ در استوری اینستاگرامش ویدیویی از گل هایش در تمرینات رئال که در یکی از صفحات هواداری اش منتشر شده بود، بازتاب داد تا نشان دهد که او آماده است، در تمرینات خوب کار می کند و گل هم می زند ولی این زیدان است که با وی مشکل دارد.

 

 

 

1529741

دیدگاه‌ها