کد خبر : 1709527 | 01 مهر 1399 ساعت 18:21 | 36.8K بازدید | 1 دیدگاه

بعد از استفاده از بازیکن غیرمجاز

فاجعه ای برای رم؛ یک تبدیل به صفر شد!

باشگاه رم با توجه به سود بردن از بازیکن غیرمجاز با محکومیت شکست سه بر صفر مقابل هلاس ورونا مواجه شد.

فاجعه ای برای رم؛ یک تبدیل به صفر شد!

به گزارش "ورزش سه"، رم در شرایطی فصل جدید سری آ را آغاز کرد که در گام اول و در خانه حریف مقابل هلاس ورونا با تساوی بدون گل متوقف شد تا انتقادات نسبت به عملکرد پائولو فونسکا در همین گام اول شدت گیرد. اما اکنون طبق حکم کمیته انضباطی فوتبال ایتالیا، این باشگاه در آن بازی به دلیل سود بردن از بازیکن غیرمجاز به محکومیت شکست 0-3مواجه شده است تا شرایط برای آنها سخت‌تر شود و فصل را در پایان هفته اول با قعرنشینی آغاز کنند. 

 

1529790

 

در آن بازی باشگاه رم از آمادو دیاوارا در شرایطی در ترکیب سود برد که این بازیکن را در لیست تیم بزرگسالان خود قرار نداده بود! اقدامی که با شکایت ورونا و بررسی کمیته انضباطی فدراسیون ایتالیا همراه شد و در نهایت رای به شکست رم داده شد. باشگاه رم معتقد است این رای درست نیست و با توجه به اینکه هنوز چهار جای خالی در لیست بزرگسالان این تیم وجود دارد، می توان نام دیاوارا را در بین آنها قرار داد. اما این کار از سوی باشگاه رم انجام نشده و به همین دلیل چنین حکمی صادر شده است.

 

آمادو دیاوارا، بازیکن 23 ساله اهل گینه رم، در اقدامی عجیب نامش در لیست تیم زیر 22 سال قرار گرفته است. این در حالیست که این بازیکن از دو ماه قبل وارد 23 سالگی شده اما مسوولان این باشگاه ایتالیایی در اقدامی عجیب نام او را در لیست تغییر نداده بودند تا اکنون با شکست انضباطی کار را در لیگ ایتالیا آغاز کنند. سایت «سامو لاروما» ایتالیا مدعی شده است که در پی این جنجال، دبیرکل باشگاه رم استعفای خود را تقدیم مدیران باشگاه کرده است.

دیدگاه‌ها