کد خبر : 1709598 | 02 مهر 1399 ساعت 10:26 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای گل

پیشرفت در مذاکرات با بارسا؛ سوارز در یک قدمی اتلتیکو

گل مدعی است در مذاکرات نمایندگان لوئیس سوارز با بارسلونا پیشرفت‌هایی حاصل شده و او حالا به پیوستن به اتلتیکو نزدیک شده است.

پیشرفت در مذاکرات با بارسا؛ سوارز در یک قدمی اتلتیکو

به گزارش "ورزش سه"، گل مدعی است دیروز در مذاکرات بین نمایندگان لوئیس سوارز و باشگاه بارسلونا پیشرفت‌هایی حاصل شده و او حالا به پیوستن به باشگاه اتلتیکو مادرید نزدیک شده است.

 

1529883

 

وبسایت گل به نقل از منابع خود مدعی شد دیروز مذاکراتی بین تیم لوئیس سوارز و یوسپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا اتفاق افتاده و دو طرف به توافق رسیده اند. گل می‌گوید قرار شده که بارسلونا اجازه پیوستن سوارز به اتلتیکو را صادر کند و در نتیجه ستاره اروگوئه‌ای می‌تواند با قراردادی به ارزش 9 میلیون یورو به ازای هر فصل با اتلتیکو یک قرارداد دو ساله امضا کند. البته قرارداد او شامل پاداش هم خواهد بود.

 

گل می‌گوید سوارز در روزهای آتی بارسلون را به مقصد مادرید ترک می‌کند تا در تستهای پزشکی شرکت کند و حتی ممکن است در بازی روز یکشنبه اتلتیکو مقابل گرانادا بتواند اولین بازی خود با پیراهن روخی بلانکو را انجام دهد.

 

این در حالی است که در روزهای اخیر گفته می شد بارتومئو تصمیم گرفته انتقال سوارز به باشگاه رقیب یعنی اتلتیکو را وتو کند. به این ترتیب انتقال او به اتلتیکو در هاله ای از ابهام قرار گرفته بود. این بعد از آن بود که باشگاه یوونتوس هم بعد از چندین روز کشمکش اعلام کرد قصدی برای به خدمت گرفتن ستاره اروگوئه ای بارسا ندارد. رونالد کومان در بدو ورود به نوکمپ به عنوان سرمربی جدید بارسا به سوارز گفته بود او در برنامه های آتی اش جایی ندارد و از همان لحظه بود که سوارز به دنبال یافتن تیمی جدید برای خود بود.

 

 

دیدگاه‌ها