کد خبر : 1709617 | 02 مهر 1399 ساعت 11:51 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

غفور: پیشنهاد هست، اما فعلا به نتیجه نرسیدم

شماره 10 تیم ملی والیبال همچنان بلاتکلیف

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران با وجود شروع مسابقات باشگاهی در اکثر نقاط جهان همچنان تکلیف تیم جدید خود را مشخص نکرده است.

شماره 10 تیم ملی والیبال همچنان بلاتکلیف

به گزارش "ورزش سه"، امیر غفور، ستاره تیم ملی والیبال ایران که ابتدای فصل قبلی با توجه به درخشش در ترکیب تیم مونزا توانست با عقد قراردادی به تیم لوبه ایتالیا ملحق شود، به خاطر مصدومیت های متعددی که برایش به وجود آمد، نتوانست خودش را در این تیم جا بیاندازد.


شماره 10 تیم ملی والیبال ایران که بعد از تعطیلی سری آ از اوایل سال جاری در ایران به سر می برد، به پیشنهاد جدی تیم سایپا برای حضور در لیگ ایران "نه" گفت و از قصد خود برای ادامه حضور در باشگاههای خارجی خبر داد.


حالا با وجود شروع لیگ برتر ایران و مسابقات باشگاهی در خیلی دیگر از کشورهای اروپایی همچنان امیر غفور تکلیف تیم جدید خود را مشخص نکرده است.


امیر غفور در گفت و گو با "ورزش سه" در رابطه با چرایی بلاتکلیفی خود گفت: پیشنهاداتی وجود دارد، اما من باید خیلی از مسائل را در نظر بگیرم. فعلا نه تکلیف تیم جدیدم مشخص شده که بخواهم اسمی از تیمی ببرم و نه می توانم زمانی برای قطعی شدن ماجرا بگویم. خودم هم دوست دارم سریعتر این اتفاق بیفتد.


گفته می شود این ستاره والیبال ایران که قصد دارد در اروپا به بازی ادامه دهد، پیشنهادات خوبی را از سری آ دریافت کرده است.

دیدگاه‌ها