کد خبر : 1709676 | 02 مهر 1399 ساعت 16:12 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

تماس مدیران نفت با مجتبی حسینی؛ "بمان"!

پس از نامه گلایه‌آمیز روز گذشته سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان، حالا مدیران این باشگاه از وی درخواست کرده‌اند که او در جمع نفتی‌ها بماند و به کار خود ادامه دهد.

تماس مدیران نفت با مجتبی حسینی؛ "بمان"!

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که نامه مجتبی حسینی سرمربی نفت مسجدسلیمان در سایت ما منتشر شد و وی اعلام کرده بود که نمی‌تواند به کار خود در مسجدسلیمان ادامه دهد و می‌خواهد از جمع این تیم جدا شود؛ حسینی که نامش پیرامون باشگاه سپاهان شنیده می‌شد، حدود دو هفته قبل در تصمیمی غیرمنتظره سکان هدایت نفت را پذیرفت اما مشکلات عدیده این تیم باعث شد تا سرمربی جوان فصل گذشته مس کرمان که تا یکقدمی صعود به لیگ برتر هم مس را رساند و تنها برای یک گل زده کمتر از صعود بازماند، ساز جدایی کوک کند.

 

امروز مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان با سرمربی خود تماس گرفته‌اند و از وی خواستند تا در کنار این تیم بماند؛ حسینی که با حکم کمیته انضباطی چهار جلسه محرومیت را هم باید در شروع فصل جدید بگذراند، برای ماندن یا رفتن دو دل است چرا که به خوبی می‌داند بودجه محدودی را برای ساخت تیم مدنظرش در فصل آینده در اختیار دارد و باید با مبلغی حدود 10 تا 12 میلیارد تومان، بتواند تیمش را مدیریت کند.

 

صبح امروز اصرار زیادی مدیران نفتی به بقای حسینی در سمت سرمربی نفت مسجدسلیمان داشتند و از وی خواستند که بماند و در کنار این مسئله، آن‌ها تلاش می‌کنند تا زمین تمرینی را در تهران برای نفت بگیرند و کارشان را در بازار نقل و انتقالات آغاز کنند؛ پیشنهادی که هنوز مورد پذیرش سرمربی  نفت واقع نشده و باید دید در نهایت وی برای آینده خود چه تصمیمی را خواهد گرفت؟ بقا در مسجدسلیمان و ادامه همکاری با نفت و یا حضور در تیم دیگری برای لیگ بیستم.

دیدگاه‌ها