کد خبر : 1709683 | 02 مهر 1399 ساعت 16:39 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

در آستانه بازی با شهرخودرو

سرمربی پاختاکور: کرونا گرفته‌ام!

تست کرونای شوتا ارولادزه، سرمربی تیم پاختاکور مثبت شد تا این مربی به قرنطینه منتقل شود.

سرمربی پاختاکور: کرونا گرفته‌ام!

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه بازی پایانی شهرخودرو در مرحله گروهی، سرمربی پاختاکور به دلیل مثبت شدن تست کرونایش به قرنطینه منتقل شده است.

شهرخودرو که دیدارهایش در مرحله گروهی را با تنها امتیاز مقابل الهلال در بازی قبلی دنبال می‌کند و از این رقابت‌ها حذف شده، در شرایطی امشب مقابل پاختاکور ازبکستان قرار خواهد گرفت که از اردوی حریف خبر می‌رسد سرمربی این تیم با توجه به مثبت شدن کرونا به قرنطینه منتقل شده و در بازی امشب روی نیمکت حاضر نخواهد شد.

 

ارولادزه سرمربی پاختاکور که بزرگترین گلزن گرجستان محسوب می‌شود در سال 2019 و 2020 به عنوان برترین مربی در لیگ ازبکستان معرفی شده است.

شهرخودرو در بازی قبلی نیز در شرایطی برابر الهلال عربستان قرار گرفته که حریف با انبوه بازیکنان کرونایی شرایط سختی برای حضور در این بازی و تکمیل لیست خود پشت سر گذاشته است.

 

1529992

 

مشخص نیست با توجه به احتمال زیاد صعود پاختاکور شرایط نیمکت آنها برای بازی مرحله حذفی به چه شکل خواهد بود. این در حالیست که البته مهدی رحمتی نیز که به تازگی به عنوان سرمربی شهرخودرو انتخاب شده جواز حضور در منطقه فنی را ندارد تا از این حیث شرایط ویژه‌ای در بازی امروز شکل گیرد.

دیدگاه‌ها