کد خبر : 1709696 | 02 مهر 1399 ساعت 18:00 | 35.4K بازدید | 0 دیدگاه

ورنر: بعد از این اتفاق به انتخاب چلسی کمی شک کردم

تیمو ورنر، ستاره آلمانی چلسی می گوید بعد از شکست سنگین این تیم در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ به انتخاب باشگاه لندنی کمی شک کرده است.

ورنر: بعد از این اتفاق به انتخاب چلسی کمی شک کردم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی نهایتاً چندی پیش در رقابت برای جذب تیمو ورنر از لایپزیش مقابل بسیاری از رقبایش به پیروزی رسید و موفق شد این ستاره ملی‌پوش آلمانی را با قراردادی به ارزش 47.5 میلیون پوند به خدمت بگیرد. این در حالی است که پیش از این تیم هایی نظیر بایرن مونیخ، رئال مادرید و البته لیورپول نیز برای جذب ورنر ابراز علاقه نشان داده بودند اما نهایتاً تیم فرانک لمپارد گوی سبقت را از سایرین ربود.

 

 

1524130

 

 

آبی های لندن در نقل و انتقالات تابستانی امسال بیش از 200 میلیون پوند برای تقویت خود هزینه کرده اند و به نوعی تمام استعدادهای برتر حاضر در بازار نقل و انتقالات را به خدمت گرفته اند؛ موضوعی که تیم فرانک لمپارد را به یک مدعی در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و حتی شاید اروپا تبدیل کرده است.

 

در فصل گذشته رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا که با قهرمانی بایرن مونیخ به پایان رسید اما چلسی در مرحله یک هشتم نهایی و در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه تحقیر آمیز 7-1 از بایرن شکست خورد و حالا ورنر می گوید که بعد از این باخت کمی در مورد انتخاب چلسی شک کرده است. تیمو ورنر در این باره گفت: " اگر بگویم اینطور نبوده دروغ گفته ام. شکست خانگی چلسی با نتیجه 3-0 در بازی رفت مقابل بایرن مونیخ اصلا به سود انتقال من به این تیم نبود. من باید این موضوع را صریح بگویم چرا که ما پیش از این با لایپزیش دیدارهای نزدیکی برابر بایرن مونیخ انجام می دادیم.

 

 

1530002

 

 

با این حال چلسی در نقل و انتقالات نقاط ضعف خود را مانند یک پازل پوشاند تا بتواند در فصل جدید مقابل تیمی مانند بایرن مونیخ مقابله کند."

دیدگاه‌ها