کد خبر : 1709712 | 02 مهر 1399 ساعت 19:00 | 73.3K بازدید | 4 دیدگاه

جدایی تلخ ویدال و سوارز برای لئو

مسی تنها تر از همیشه؛ وداع با دو دوست صمیمی

بعد از جدایی آرتور ویدال از بارسلونا حالا به نظر می رسد که انتقال لوئیس سوارز به اتلتیکو مادرید نیز قطعی است و این موضوع می‌تواند برای لیونل مسی غم انگیز باشد.

مسی تنها تر از همیشه؛ وداع با دو دوست صمیمی

به گزارش "ورزش سه"، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا یعنی لیونل مسی به مدت شش فصل با لوئیس سوارز در این تیم رابطه و دوستی عمیقی را برقرار کرده بود. به جز خود این دو نفر خانواده‌های آنها نیز همواره از رابطه خوبی با یکدیگر برخوردار بوده اند و اکثر زمان های خود را چه در طول فصل و چه در زمان تعطیلات با هم سپری می کردند.

 

در حالی که سال 2014 بحث های زیادی در رابطه با علاقه لیونل مسی برای حضور یکی دیگر از دوستان صمیمی اش یعنی سرخیو آگوئرو در بارسلونا مطرح شده بود اما نهایتاً این لوئیس سوارز بود که راهی نوکمپ شد و از همان زمان به بعد دوستی بزرگی بین لئو و ستاره اروگوئه ای شکل گرفت؛ ارتباط قدرتمندی که نیمار نیز به آن اضافه شد. مثلثی که شاید بتوان از آن ها به عنوان قدرتمند ترین خط حمله تاریخ باشگاه بارسلونا یاد کرد؛ جمع سه نفره ای که البته بعد از انتقال نیمار به پاری سن ژرمن به مسی و سوارز تقلیل یافت و حالا به نظر می رسد که فوق ستاره آرژانتینی تنها ضلع باقیمانده از آن است چرا که سوارز در آستانه جدایی و انتقال به اتلتیکو مادرید قرار گرفته است.

 

 

1524901

 

 

همچنین از زمان انتقال آرتور ویدال به بارسلونا نیز رابطه محکم و دوستانه ای بین او و لیونل مسی شکل گرفت تا جایی که فوق ستاره آرژانتینی بعد از قطعی شدن جدایی ویدال واکنشی احساسی نسبت به این موضوع نشان داد؛ اتفاقی که قطعاً در مورد لوئیس سوارز و به شکل جدی تری نیز رخ خواهد داد. در واقع به نظر می‌رسید که مسی از روحیه جنگندگی و طراوت ویدال خوشش آمده بود و به همین دلیل آنها از رابطه خوبی با یکدیگر برخوردار بودند.

 

حالا اما در حالی لوئیس سوارز از بارسلونا جدا خواهد شد که پیش از این گفته می شد هیئت مدیره بارسلونا معتقد هستند که این ستاره اروگوئه ای از قدرت بیش از حدی در رختکن برخوردار است و تنها با جدایی او این مشکل برطرف خواهد شد.

 

 

1467626

 

 

گفته می شود هدف بعدی هیئت مدیره بارسلونا و جوزپ بارتومئو پپه کاستا خواهد بود. این شخص که به نوعی در باشگاه بارسلونا مشغول فعالیت است از دیگر نزدیکان به لئو مسی محسوب می‌شود و بسیاری از او به عنوان محافظ فوق ستاره آرژانتینی در بارسا یاد می‌کنند. در واقع همه اینها نشان می‌دهد که لیونل مسی در این فصل تنهاتر از همیشه است و شاید روزهای سختی را سپری خواهد کرد.

دیدگاه‌ها