کد خبر : 1709725 | 02 مهر 1399 ساعت 20:24 | 58.2K بازدید | 0 دیدگاه

راه انتقال ستاره بارسلونا به اولدترافورد چیست؟

بارسلونا به منچستریونایتد اعلام کرده فقط حاضر به فروش دائمی عثمان دمبله، وینگر فرانسوی و گرانقیمت خود به این تیم است.

راه انتقال ستاره بارسلونا به اولدترافورد چیست؟


به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در هفته های اخیر تلاش زیادی برای جذب یک وینگر جدید کرده، اما هنوز موفق به انجام این کار نشده است. در ابتدا به نظر می رسید انتقال جیدون سانچو به اولدترافورد قطعی باشد، اما مدیران دورتموند مخالفت کردند. در ادامه نام گزینه هایی چون گرت بیل و ایوان پریشیج هم مطرح شد، اما هنوز تلاش مدیران یونایتد سرانجامی نداشته است.

 

1528269

 

اما نشریه دیلی میل در گزارشی مدعی شد احتمال انتقال عثمان دمبله، وینگر فرانسوی و جوان بارسلونا به یونایتد وجود دارد. مدیران باشگاه انگلیسی در جریان مذاکرات با بارسا خواهان انتقال قرضی دمبله و وجود بند خرید دائمی شده اند، اما مدیران بارسلونا اعلام کرده اند تنها به صورت دائمی حاضر به فروش دمبله به یونایتد خواهند شد.

 

بارسلونا رقمی در حدود 100 میلیون یورو برای فروش دمبله تعیین کرده که بعید به نظر می رسد پرداخت این رقم هنگفت در حال حاضر در توان باشگاه انگلیسی باشد. البته دمبله که در هفته های اخیر و بعد از سپری کردن دوران طولانی مصدومیت حضور موثری در تمرینات بارسلونا داشته، یکی از بازیکنان مدنظر رونالد کومان برای فصل جدید محسوب می شود و بعید است سرمربی هلندی به آسانی حاضر به از دست دادن او باشد. دمبله امیدوار است بعد از سه سال مصدومیت های متوالی، این فصل قادر به نقش آفرینی در ترکیب بارسلونا باشد.

دیدگاه‌ها