کد خبر : 1709808 | 03 مهر 1399 ساعت 09:20 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد تند مورینیو از جام اتحادیه انگلیس

ژوزه مورینیو از لغو شدن بازی تیمش با لیتون اورینت در جام اتحادیه انگلیس شکایت کرده و می گوید دوران پسا کرونا در فوتبال با تناقض‌ها و استانداردهای دوگانه همراه است.

انتقاد تند مورینیو از جام اتحادیه انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام در شروع فصل جدید با برنامه بسیار فشرده ای روبرو است و این ناراحتی و انتقاد ژوزه مورینیو سرمربی این تیم را به دنبال داشته. شاگردان مورینیو در این هفته باید در سه بازی به میدان می رفتند.

 

اما دیدار سه شنبه تاتنهام با لیتون اورینت در جام اتحادیه بعد از آنکه این باشگاه لیگ دویی اعلام کرد چندین نفر از بازیکنانش به ویروس کرونا مبتلا شده اند لغو شد. تاتنهام امروز هم طبق برنامه باید در لیگ اروپا به مصاف اشکندیا از مقدونیه برود. مورینیو با توجه به این شرایط از اینکه وستهام با وجود مبتلا بودن چند بازیکن هال سیتی با این تیم بازی کرده انتقاد کرد و برنامه ریزی جام اتحادیه را زیر سوال برد.

 

1530155

 

مورینیو در این باره گفت: " درباره جام اتحادیه باید بگویم که نظر من این بود که وقتی آنها به ما احترام نمی‌گذارند ما چرا باید به این رقابت احترام بگذاریم؟ ولی این رقابتی است که من در آن تاریخچه‌ای قدیمی دارم و تاتنهام هم تاریخ بلندی از حضور در آن دارد. ما معتقدیم به اندازه هر تیم دیگری حق داریم که در این رقابتها شرکت کنیم. در رابطه با تستهای کرونا باید بگویم شاهد تناقض‌ها و استانداردهای دوگانه زیادی هستیم که نمی‌خواهم به آن وارد بشوم. تناقض‌ها واقعاً زیاد است".

 

مورینیو درباره بازی امشب تیمش در مقدونیه گفت: " تیمی که قرار بود سه شنبه در جام اتحادیه بازی کند با تیمی که پنج شنبه در لیگ اروپا به میدان می رود تفاوت دارد. دلیل اصلی هم این است که ما یکشنبه با ساوتهمپتون بازی کردیم و داشتن دو بازی در روزهای یکشنبه و سه شنبه خیلی فرق دارد با دو بازی انجام دادن در یکشنبه و پنج شنبه".

 

 

 

دیدگاه‌ها