کد خبر : 1709900 | 03 مهر 1399 ساعت 19:22 | 53K بازدید | 6 دیدگاه

زلاتان ابراهیموویچ و تمجید از شجاعت کرونا! (عکس)

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی میلان واکنش جالب و البته قابل پیش‌بینی به ابتلا به ویروس کرونا نشان داد.

زلاتان ابراهیموویچ و تمجید از شجاعت کرونا! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتقال زلاتان ابراهیموویچ به میلان در نقل و انتقالات زمستانی گذشته، این بازیکن به یک مهره کلیدی و تاثیر گذار در تیم استفانو پیولی تبدیل شد و به طور قطع می توان از او به عنوان یکی از دلایل کسب سهمیه لیگ اروپا توسط روسونری در فصل 20-2019 یاد کرد.

 

ستاره سوئدی فصل جدید رقابت های سری آ را هم فوق‌العاده آغاز کرد و با دو گلی که در هفته اول مقابل بولونیا به ثمر رساند زمینه‌ساز پیروزی تیم استفانو پیولی شد. زلاتان بعد از آن مسابقه در اظهارنظری جالب گفت: " من پیر نیستم. من مثل بنجامین باتن هستم. کسی که از سن بالا شروع می‌کند و در جوانی می میرد! فارغ از شوخی، تیم ما خیلی خوب کار کرد. ما هنوز به آمادگی 100درصد نرسیده ایم و به همین علت اشتباهاتی داشتیم ولی در نهایت نتیجه خوبی بدست آوردیم. هدف ما این است که بهتر از فصل قبل کار کنیم."

 

دقایقی پیش اما مشخص شد که ستاره سوئدی به ویروس کرونا مبتلا شده است؛ موضوعی که در آستانه دیدار امشب میلان در چهارچوب رقابت های دور سوم پلی‌آف لیگ اروپا، خبر بسیار بدی برای هواداران این تیم بود. با این حال زلاتان همچون مصاحبه بعد از بازی با بولونیا و همه صحبت های قبلی خود به این موضوع نیز واکنش جالبی نشان داد و در توییتر خود نوشت: "تست من در روز گذشته منفی بود و امروز مثبت شد. علامتی از این بیماری ندارم. کرونا شجاعت داشته که منو به چالش کشیده است. این ایده‌ی بدی بود."

 

 

1530258

دیدگاه‌ها