کد خبر : 1709901 | 03 مهر 1399 ساعت 19:03 | 37.7K بازدید | 4 دیدگاه

برنامه ژاوی برای حضور پُرقدرت در یک‌هشتم نهایی آسیا

ژاوی هرناندز تصمیم گرفته از نفرات جوان خود مقابل سپاهان استفاده کند.

برنامه ژاوی برای حضور پُرقدرت در یک‌هشتم نهایی آسیا

به گزارش "ورزش سه"، السد قطر در حالی از ساعت ۱۸:۳۰ امشب در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف سپاهان ایران رفته تا آخرین بازی مرحله گروهی خود را انجام دهد که خیال خود را بابت صعود به دور یک هشتم نهایی راحت کرده است.

 

السد که با توجه به شرایط جدول گروه D امید چندانی به کم کردن فاصله دو امتیازی با النصر عربستان و صدرنشینی ندارد، تصمیم گرفته برای اینکه شرایط بهتری در مرحله حذفی داشته باشد، در این مسابقه از نفرات جوان خود بهره ببرد.

در ترکیب امروز السد نفراتی مثل سعد الشیب، عبدالکریم حسن، اکرم عفیف، حسن الهیدوس، بغداد بونجاح، سانتی کازورلا، نام تائه هی، بوعلام خوخی و ... حضور ندارند و ژاوی هرناندز بیشتر از جوانان استفاده کرده است.

مشعل برشام(۲۲ ساله)، طارق سلمان(۲۲ ساله)، بهاء اللیثی(۲۱ ساله)، محمد وعد(۲۱ ساله)، یوسف عبدالرزاق(۲۱ ساله)، هاشم علی عبداللطیف(۲۰ ساله)، احمد سیار(۲۶ ساله)، احمد سهیل(۲۱ ساله)، رودریگو تاباتا(۳۹ ساله) مصعب خضر(۲۷ ساله)، حسام کمال(۲۴ ساله) ترکیب السد برابر سپاهان را تشکیل می‌دهند.

 

نفراتی که ژاوی در ترکیب السد قرار داده، میانگین سنی ۲۴ سال دارند که البته اگر تاباتا را از بین این نفرات حذف کنیم، میانگین سنی آنها ۲۲ سال و نیم خواهد شد؛ اتفاقی که تا به امروز در بین تمام تیم‌های لیگ قهرمانان شاهد نبودیم.

دیدگاه‌ها