کد خبر : 1709902 | 03 مهر 1399 ساعت 19:47 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

توماس مونیه:

سانچو می خواهد نشان دهد که از شما بهتر است

توماس مونیه، ستاره بلژیکی دورتموند، صحبت‌های جالبی را درباره هم‌تیمی خود یعنی جیدون سانچو مطرح کرد.

سانچو می خواهد نشان دهد که از شما بهتر است

به گزارش "ورزش سه"، جیدون سانچو به یکی از پرطرفدارترین ستاره های حال حاضر فوتبال اروپا برای تیم‌های بزرگ و متمول تبدیل شده است. منچستریونایتد در تمام طول تابستان برای به خدمت گرفتن این ستاره انگلیسی تلاش کرد اما به نظر می‌رسد که او حداقل یک فصل دیگر در وستفالن ماندگار خواهد بود‌.



توماس مونیه، ستاره بلژیکی دورتموند که چندی پیش از پاری سن ژرمن به این تیم پیوست، در مصاحبه ای با تلویزیون رسمی باشگاه دورتموند گفت: " جیدون بسیار خوب دریبل می زند و به نوعی می‌خواهد اثبات کند که از شما بهتر است. این اتفاق کمی به تحقیر کردن شباهت دارد. امباپه نیز همین‌گونه است و آنها در شکل بازی خود کمی مغرور هستند. البته روش هایی برای مقابله با آنها وجود دارد."

 

 

1526647

 



البته جیدون سانچو تنها یکی از جوانان با استعداد ترکیب دورتموند محسوب می‌شود. ستاره هایی نظیر جیووانی رینا و ارلینگ هالند نیز در ترکیب زنبور‌ها درخشش فوق العاده ای داشته اند. مونیه در این باره گفت: " آنها نه تنها به عنوان فوتبالیست بلکه از نظر فردی نیز انسان هایی خارق العاده هستند. همه از این موضوع آگاه هستند که ما از کیفیت لازم برای انجام کارهای بزرگ برخوردار هستیم."

دیدگاه‌ها