کد خبر : 1709920 | 03 مهر 1399 ساعت 21:06 | 10.9K بازدید | 3 دیدگاه

برای حیثیت ملی ایران بازی کردیم؛

توتونی: سپاهان باید زودتر به برد می‌رسید

مربی تیم فوتبال سپاهان معتقد است تیمش شایستگی صعود به مرحله بعدی بازی ها را داشت.

توتونی: سپاهان باید زودتر به برد می‌رسید

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی توتونی دستیار نویدکیا که به دلیل داشتن مدرک A مربیگری در نشست های خبری سپاهان شرکت می‌کند، در کنفرانس خبری پس از پیروزی 2 بر 1 برابر السد قطر گفت: بازی خوبی را مقابل السد داشتیم. هر چند که با توجه به وضعیت جدول این بازی برای ما و آنها اهمیتی نداشت، ولی ما از نظر حیثیتی و وجهه ملی برای این بازی اهمیت قائل بودیم و با بچه ها در این مورد صحبت کردیم و خدا را شکر با کیفیت خوبی هم کارشان را انجام دادند.


او در مورد فرمت برگزاری مسابقات اضافه کرد: به هر حال خوب برگزار شد و در شرایط کرونایی بهتر از این نمی شد. مشکلی که وجود داشت، مدت زمان کم میان مسابقات بود که روی بازیکنان فشار ایجاد می کرد و این تنها مشکل شکل جدید برگزاری مسابقات بود.


توتونی در مورد عدم صعود طلایی پوشان اظهار داشت: خب ما متاسف شدیم که از گروهمان نتوانستیم بالا بیاییم. امشب بازی را بردیم ولی این برد باید خیلی زودتر به دست می آمد. ما در مقابل النصر دو بازی خوب را انجام دادیم و حداقل شایسته باخت نبودیم. اگر حداقل در آن دو بازی مساوی به دست می آوردیم، الان جزو یکی از دو تیم صعود کننده بودیم. امیدواریم در دوره های بعدی که سپاهان در این مسابقات حضور پیدا می کند، با آمادگی بیشتری باشد تا برای کشور عزیزمان هم افتخار به دست بیاورد.

دیدگاه‌ها