کد خبر : 1709961 | 04 مهر 1399 ساعت 00:16 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

صعود لیورپول و سیتی به دور چهارم جام اتحادیه

دو تیم لیورپول و منچسترسیتی با پیروزی مقابل حریفان خود به دور چهارم رقابت های جام اتحادیه انگلیس راه یافتند.

به گزارش "ورزش سه"، امشب دور سوم رقابت های جام اتحادیه انگلیس پیگیری شد و دو تیم مدعی لیورپول و منچسترسیتی با ترکیبی از بازیکنان ذخیره خود به ترتیب برابر تیم‌های لینکلن و بورنموث به پیروزی رسیدند و راهی مرحله بعدی شدند.

 

لیورپول در مسابقه ای با نتیجه لینکلن را شکست داد ابتدا در دقیقه 9 روی ضربه ایستگاهی فوق العاده ژردان شکیری به گل اول دست یافت.

 

بعد از گل اول نیز حملات شاگردان یورگن کلوپ ادامه داشت و آنها یک بار دیگر گل بسیار زیبایی را وارد دروازه حریف کردند. تاکومی مینامینو روی یک شوت فوق العاده از پشت محوطه جریمه گل دوم قرمزهای آنفیلد را به ثمر رساند.

 

لیورپول موفق شد در دقیقه 32 گل سوم خود را وارد دروازه لینکلن کند. کورتیس جونز بعد از یک کش و قوس درون محوطه جریمه با یک ضربه فنی خوب گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

 

چند لحظه بعد و در دقیقه 36 لیورپول باز هم توسط کورتیس جونز به گل رسید. این بازیکن با یک شوت محکم از پشت محوطه جریمه که با برخورد به مدافع حریف نیز همراه بود، گل چهارم لیورپول را به ثمر رساند.

 

در دقیقه 46 لیورپول موفق شد گل پنجم را هم وارد دروازه لینکلن کند. تاکومی مینامینو روی یک کش و قوس در محوطه جریمه حریف با دروازه خالی مواجه شد و گل دوم خود و پنجم تیمش را به ثمر رساند.

 

در ادامه قرمزهای آنفیلد توسط مارکو گروجیک به کل ششم دست یافتند. چند دقیقه بعد اما لینکلن به گل دوم دست یافت تا بازی 6-2 شود.

 

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شود لیورپول توسط ستاره بلژیکی خود به گل هفتم دست یافت. دیووک اوریگی روی حرکتی از جناح راست و با یک ضربه دقیق موفق به گلزنی شد تا بازی با نتیجه 7-2 تمام شود.

 

 

1530321

 

1530320

 

1530316

 

1530317

 

 

منچسترسیتی اما گل اول خود را در دقیقه 18 توسط لیام دلاپ به ثمر رساند. این بازیکن بعد از یک حرکت در عمق و تک به تک شدن با دروازه حریف با ضربه بسیار خوب گلزنی کرد. با این حال برتری منچسترسیتی تنها چهار دقیقه دوام داشته چرا که بورنموث گل تساوی را در دقیقه 22 به ثمر رساند.

 

در دقیقه 75 در نیمه دوم شاگردان پپ گواردیولا به گل دوم دست یافتند و این فیل فودن بود که بعد از برخورد توپ به تیر و و روی ضربه ریباند موفق به گلزنی شد تا سیتی 2-1 پیش بیفتد و مسابقه نیز با همین نتیجه خاتمه یافت.

 

1530324

 

1530323

 

1530322

دیدگاه‌ها