کد خبر : 1709965 | 04 مهر 1399 ساعت 00:23 | 55.9K بازدید | 4 دیدگاه

عملیات غیرممکن شاگردان یحیی انجام شد (عکس)

پرسپولیسی ها با ثبت کلین شیتی ارزشمند، به استقبال دیدار با السد در مرحله یک هشتم نهایی رفتند.

به گزارش "ورزش سه"، کمتر کسی تصور می‌کرد که پرسپولیس بتواند در مقابل خط حمله قدرتمند الشارجه، مقاومت کند و با ثبت کلین شیت از زمین جاسم بن حمد خارج شود. اما شاگردان یحیی گل محمدی این عملیات غیرممکن را انجام دادند و توانستند با ارائه نمایشی بی نقص، حریف اماراتی را گلباران کنند.

این در حالی اتفاق افتاد که زدن 10 گل در دو بازی اخیر از سوی مهاجمان الشارجه باعث ایجاد ترس و نگرانی در بسیاری از هواداران پرسپولیس شده بود و به همین خاطر آن ها منتظر گل های بیشتر از سوی مهاجمان خود بودند تا در صورت دریافت گل نیز خطری متوجه صعود تیمشان نشود که البته این اتفاق رخ داد و پرسپولیس در نیمه نخست سه گل زد.

 

با این وجود در شرایطی که انتظار می‌رفت کورونادو، کایو و ولیتون در نیمه دوم خطرهای بیشتری را ایجاد کنند اما خط دفاعی سرخپوشان با نمایشی درخشان مانع از این اتفاق شد تا پرسپولیس بدون گل خورده بازی را به پایان برساند. نکته جالب این که در طول بازی الشارجه تنها یک شوت در چارچوب داشت که آن را هم حامد لک با واکنش مطمئن مهار کرد.

 

جالب است که بدانید پرسپولیس تنها تیم حاضر در لیگ قهرمانان آسیاست که توانسته برابر الشارجه دروازه اش را بسته نگه دارد و از بهترین خط حمله آسیا گلی نخورد؛ اتفاقی که بی تردید می‌تواند اعتماد به نفس سرخ ها در ادامه تورنمنت را هم افزایش دهد.

 

1530329

 

 

 

دیدگاه‌ها