کد خبر : 1709980 | 04 مهر 1399 ساعت 01:28 | 316.4K بازدید | 15 دیدگاه

صدر و صعود باهم از دست رفت؛

سرِ شکسته و خونین؛ عامل حذف الدحیل!

تیم الدحیل قطر به شکلی عجیب قافیه را باخت و از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.

سرِ شکسته و خونین؛ عامل حذف الدحیل!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ولید الرکراکی که صدرنشین گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا بودند، تنها در یک صورت صدرنشینی را از دست می‌دادند که همان وضعیت، حکم به حذف این تیم نیز می‌داد و اتفاقا رقم خورد تا قهرمان لیگ ستارگان قطر از جام کنار برود.

 

حریف الدحیل یعنی التعاون در سه بازی اخیر خود مقابل پرسپولیس و الشارجه شکست خورده بود و حتی موفق به گلزنی هم نشده بود و به همین خاطر شانس این تیم برای صعود بسیار کم پیش بینی می‌شد اما فوتبال روی عجیب خود را به نماینده قطر نشان داد.

 

1530360

 

در این بازی الدحیل ۶۲ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت و موقعیت های بیشتری نیز روی دروازه کاسیو دروازه بان التعاون به وجود آورد اما این کار برزیلی با مقاومتی استثنایی مانع از باز شدن دروازه اش شد و در آبان بازی نیز با نمره فوق العاده ۷.۴ عملکرد نامطلوب بازی قبلی را به فراموشی سپرد.

 

گل پیروزی بخش التعاون را مهاجم استرالیایی این تیم میشل دوک به ثمر رساند که در برابر پرسپولیس نیز تا آستانه گلزنی پیش رفته بود. او که پس از برخورد با مدافعان الدحیل دچار شکستگی از ناحیه سر شده بود، در دقیقه ۸۶ سانتر ارسالی روی دروازه را به شکلی فوق العاده قطع کرد و توپ را به درون دروازه البکری فرستاد.

 

1530353


تصویر استثنایی از گلزن بازی التعاون؛ جایی که میشل دوک استرالیایی با سر شکسته و صورت خونین همبازیانش را به جشن پیروزی دعوت می‌کند.

 

بعد از این گل یاران مهدی بن عطیه تلاش زیادی کردند اما موفق به گلزنی نشدند تا پس از سوت پایان شاگردان پاتریس کارترون خوشحالی کنند.

 

1530362

 

البته بعد از این که بازی تمام شد بسیاری از لایپ اسکورها الدحیل را تیم صعود کننده می‌دانستند اما قانون حکم به صعود التعاون داد. هر دو تیم ۹ امتیازی شدند و الدحیل تفاضل بهتری داشت اما به خاطر برد در بازی رودررو نماینده عربستان به مرحله بعدی رفت.

 

1530359


یک ناکامی بزرگ برای یاران معز علی؛ الدحیل که همیشه خود را مدعی قهرمانی در آسیا دانسته، فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان را هم با ناکامی ترک می‌کند. آن ها هرگز به نیمه نهایی آسیا هم نرسیده اند.

 

با این نتیجه تعداد نمایندگان عربستان در مرحله بعدی به عدد ۳ رسید اما تقابل التعاون با النصر سبب می‌شود تا دستکم یک نماینده برای دور یک چهارم نهایی حذف شود.

 

 

1530352


پاتریس کارترون که الزمالک را رها کرد و و به التعاون آمد، در روزهای اخیر مورد تمسخر مالک این باشگاه مصری قرار گرفت اما حالا با این نتیجه توانایی هایش را ثابت کرده و احتمالا در شغلش باقی خواهد ماند.

 

دیدگاه‌ها