کد خبر : 1709990 | 04 مهر 1399 ساعت 09:20 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: سیتی فقط سیزده بازیکن آماده دارد

بعد از پیروزی 2-1 منچسترسیتی بر بورنموث در جام اتحادیه پپ گواردیولا سرمربی ستیزن‌ها از درخشش بازیکنان جوانش در این بازی تمجید کرد.

گواردیولا: سیتی فقط سیزده بازیکن آماده دارد

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در حالی در مرحله سوم جام اتحادیه به مصاف بورنموث رفت که پپ گواردیولا تیمی بسیار جوان را روانه میدان کرده بود. جوانان منچسترسیتی در مقابل تیم باتجربه و با انضباط بورنموث عملکرد خوبی داشتند و موفق شدند با گلهای لیام دیلپ و فیل فودن با نتیجه 2-1 به پیروزی برسند. پپ گواردیولا در پایان بازی از عملکرد بازیکنان جوانش ستایش کرد.

 

1530374

 

گواردیولا به خبرنگاران گفت: " از تیم راضی‌ام؟ بله صد در صد. بازی خوبی بود و همه بازیکنان جوان ما در سطح بالا کار کردند. تامی دویل، تیلور هاروود و لیام دیلپ، همه عالی بودند".

 

سرمربی سیتی در ادامه گفت: " لیام دیلپ در 17سالگی از نظر بدنی آنقدر قوی است که می تواند به عنوان یک مهاجم متفاوت نسبت به سایر مهاجمین ما به تیم کمک کند. ما در تمرینها دیده بودیم او چه شم تمام کنندگی بالایی دارد. او حالا باید آرامشش را حفظ کرده و به تلاش کردن ادامه دهد. ما از عملکرد او راضی هستیم. لیام خیلی خوب کار کرد".

 

1530375

 

گواردیولا در ادامه گفت: " در شرایط فعلی ما به بازیکنان آکادمی نیاز داریم. چون در این لحظه فقط سیزده بازیکن آماده در اختیار داریم".

 

 

دیدگاه‌ها