کد خبر : 1710037 | 04 مهر 1399 ساعت 14:14 | 33.6K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

رئال با خط آتش متحول شده در بنیتو ویامارین

با بازگشت ادن هازارد، مارکو آسنسیو و لوکاس واسکز، زیدان می تواند فردا شب ترکیبی متفاوت را برابر بتیس به میدان بفرستد.

رئال با خط آتش متحول شده در بنیتو ویامارین

به گزارش "ورزش سه"، رئال از هفته دوم لالیگا پای به رقابت ها گذاشت و برابر رئال سوسیداد در خط حمله نمایشی ناامیدکننده داشت تا در نهایت با تساوی بدون گل متوقف شود. هرچند زیدان در نشست خبری خود صحبتی در مورد ضعف گلزنی نکرد اما مشخص است که او از این ناحیه احساس نگرانی می کند. زیدان لوکا یوویچ و بورخا مایورال را روی نیمکت داشت ولی ترجیح داد به دو وینگر جوان خود ماریان و آریباس میدان بدهد که نتیجه ای هم نداشت.

 

 

1530456

 

 

خبر خوب برای زیدان اینکه در تمرینات یکی دو روز اخیر، ادن هازارد و مارکو آسنسیو توانسته اند از لحاظ بدنی به فرم ایده آل خود برگردند و برای بازی فردا مقابل بتیس در بنیتو ویامارین مشکلی نخواهند داشت. به این دو باید لوکاس واسکز را هم اضافه کرد که با پشت سر گذاشتن مصدومیت وارد فهرست زیزو خواهد شد.

پس از منفی شدن تست دوم مارتین اودگارد، او هم روز گذشته بدون مشکل تمرین کرد و باید دید زیدان همچون بازی با سوسیداد او را از ابتدا در ترکیب قرار خواهد داد یا خیر.

 

 

1504171

 

 

برای بازی فردا خط آتش رئال را کریم بنزما، ادن هازارد و مارکو آسنسیو تشکیل خواهند داد تا تیم زیدان برای کسب اولین برد فصل خود برابر تیمی که دو برد متوالی در دو هفته گذشته کسب کرده، امیدوار تر شود.

 

دیدگاه‌ها