کد خبر : 1710053 | 04 مهر 1399 ساعت 15:24 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

محسن عاشوری روی نیمکت پارس جنوبی

از بوشهر خبر می رسد باشگاه پارس جنوبی برای انتخاب سرمربی جدید خود با محسن عاشوری سرمربی فصل گذشته تیم خوشه طلایی وارد مذاکره شده است.

محسن عاشوری روی نیمکت پارس جنوبی 

به گزارش "ورزش سه"، اگر این مذاکرات نتیجه مثبتی به دنبال داشته باشد محسن عاشوری جانشین سیروس پورموسوی خواهد شد که یک فصل دیگر با پارس جنوبی قرارداد داشت اما هدایت تیم صنعت نفت آبادان را برعهده گرفت. محسن عاشوری فصل گذشته به همراه تیم خوشه طلایی در اولین فصل حضور در لیگ یک در آستانه صعود به لیگ برتر قرار داشت اما در نهایت به عنوان چهارمی دست یافت. درخشش خوشه طلایی در فصل گذشته بازی های لیگ یک موجب شد تا به این جای کار نزدیک به 10 بازیکن از تیم خوشه طلایی جدا و به تیم های لیگ برتری و دسته اولی ملحق شوند. به دنبال جدایی محسن عاشوری از خوشه طلایی سهراب بختیاری زاده هدایت این تیم را برعهده گرفته است اما اعلام کرده حضورش در ساوه منوط به ایجاد امکانات از جمله زمین تمرین خوب برای تیم خواهد بود. خوشه طلایی فصل گذشته به دنبال مهیا نبودن شرایط استادیوم شهید چمران ساوه بازی های متعددی را در استادیوم یادگار امام قم برگزار کرد. 

 

فصل آینده در رقابت های لیگ یک حضور خواهند داشت که در پایان دو تیم به لیگ برتر صعود خواهند کرد. پارس جنوبی یکی از تیم های سقوط کننده از لیگ برتر است که به دنبال بازگشت زودهنگام به این مسابقات است. با توجه به اعلام حمایت وزیر نفت از تیم های نقتی به نظر می رسد پارس جنوبی در فصل پیش رو شرایط ایده آلی داشته باشد.

دیدگاه‌ها