کد خبر : 1710054 | 04 مهر 1399 ساعت 15:28 | 82.7K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ سرمربی آرژانتین به اظهارات عجیب دی ماریا

لیونل اسکالونی سرمربی آرژانتین به صحبت‌های اعتراضی آنخل دی ماریا بابت دعوت نشدن به تیم ملی واکنش نشان داد.

پاسخ سرمربی آرژانتین به اظهارات عجیب دی ماریا

به گزارش "ورزش سه"، آنخل دی ماریا معتقد است که با دو ستاره دیگر خط حمله بارسلونا یعنی نیمار و کیلیان امباپه سطح برابری دارد و تصمیم لیونل اسکالونی مبنی بر عدم دعوت او به تیم ملی آرژانتین کاملاً غلط بوده است.

 

دی ماریا اخیراً در مصاحبه ای جنجالی پیرامون دعوت نشدن به تیم ملی آرژانتین گفت: " اگر این مسئله به سن و ایجاد نسل جدید در تیم ملی آرژانتین مربوط می‌شود پس چرا از لیونل مسی، سرخیو آگوئرو و نیکولاس اوتامندی دعوت به عمل آمد. اگر چنین است شما باید این کار را با هم انجام دهید نه فقط من. من 32 ساله هستم و هنوز به همان روش قبلی بازی می‌کنم.

 

همچنین در هر مسابقه نشان می‌دهم که می توانم در سطح امباپه و نیمار باشم. اگر آنها من را دعوت نکرده اند به این دلیل است که مرا نمی خواهند."

 

 

1530480

 

 

این صحبت‌های دی ماریا حالا با واکنش سرمربی تیم ملی آرژانتین همراه بوده است. لیونل اسکالونی در این باره گفت: " ما در را به سوی هیچ کسی نبسته ایم. برعکس تیم ملی متعلق به همه است. در حال حاضر اوضاع به همین منوال است اما این بدان معنا نیست که در آینده چیزی تغییر نخواهد کرد. در مورد همه بازیکنانی که شانس بازی داشتند، ما دوست داریم که همچنان آنها در این پروژه حضور داشته باشند و بازنشسته نشوند. "

دیدگاه‌ها