کد خبر : 1718069 | 18 آبان 1399 ساعت 13:20 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

دی‌ماریا: دوست دارم فوتبالم در PSG تمام شود

آنخل دی‌ماریا ستاره آرژانتینی PSG با اینکه قراردادش در پایان فصل به پایان می‌رسد می‌گوید قصد دارد در این تیم به فوتبالش پایان دهد.

دی‌ماریا: دوست دارم فوتبالم در PSG تمام شود

به گزارش "ورزش سه"، آنخل دی ماریا ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن تا پایان فصل جاری با این تیم قرارداد دارد ولی او می‌گوید مشتاق است که فوتبالش را در PSG به پایان برساند. دی ماریا البته به خبرنگاران گفت برای اینکه چنین اتفاقی بیفتد ابتدا باشگاه پاریسی باید به مذاکره درباره قرارداد او تمایل نشان بدهد.

 

1542261

 

دی‌ماریا دیروز ستاره اصلی پیروزی PSG مقابل رن بود و دو گل از سه گل این تیم را به ثمر رساند. او همچنین پاس گل سوم PSG را به مویس کین داد تا ستاره بی چون و چرای دیشب پاری سن ژرمن باشد.

 

این اولین دیدار دی ماریا برای PSG از تاریخ 28 سپتامبر بود چرا که او بعد از درگیری با آلوارو مدافع مارسی در آن تاریخ و پرتاب آب دهان به او چهار بازی از همراهی تیمش محروم شده بود.

 

1542262

 

دی ماریا در پایان بازی به کانال پلاس گفت: " من دوست دارم فوتبال اروپایی ام را در پاری سن ژرمن به پایان برسانم ولی این فقط به من بستگی ندارد. من آمادگی بالایی دارم و از وضعیت فعلی خودم راضی هستم. این باشگاه و هوادارانش به من لطف دارند و من دارم تمام سعی ام را برای این تیم می‌کنم".

 

 

 

 

دیدگاه‌ها