کد خبر : 1710102 | 04 مهر 1399 ساعت 19:06 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: فصل سختی پیش روی اینتر است

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر تیمش را آماده شروعی درخشان در فصل جدید توصیف کرد.

کونته: فصل سختی پیش روی اینتر است


به گزارش "ورزش سه"، اینتر فصل جدید را فردا با دیدار مقابل فیورنتینا آغاز می کند و بی شک امسال هواداران این تیم تنها به دنبال قهرمانی خواهند بود. آنتونیو کونته در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شده و مدعی شد خریدهای جدید مانند آرتورو ویدال و الکساندر کولاروف باعث افزایش تجربه تیمش خواهند شد.

 

آنتونیو کونته گفت: "ما در تمرینات پیش فصل خیلی خوب کار کرده ایم و من از این سه هفته اردوی آماده سازی برای فصل جدید راضی هستم. ما یکی از آخرین تیم هایی بودیم که فصل را به پایان رساندیم،

 

1522297

 

در این هفته ها خوب کار کرده ایم و من از نگرش و تمایل بازیکنان به کسب موفقیت بسیار راضی هستم. ما آماده شروع فصل هستیم. مطمئنا از بسیاری جهات از جمله نحوه اتمام فصل قبل و شروع فصل جدید، یک فصل سخت پیش رو خواهد بود، اما ما همه امیدواریم که بتوانیم پیشرفت کنیم.

 

آرتورو ویدال و الکساندر کولاروف بازیکنی هستند که می توانند فاکتور تجربه را برای تیم به ارمغان بیاورند. اما اشرف حکیمی نیز 21 ساله است و مسیری را آغاز کرده است که قطعا مهم خواهد بود. ما با باشگاه کاملا توافق داشته و استراتژی خاصی را ارزیابی و انتخاب کرده ایم. البته شرایط خاصی برای همه باشگاه ها حاکم بود، اما همانطور که پپ ماروتا گفت،

 

ما با در نظر گرفتن آنچه مالکان گفتند سعی می کنیم از فرصت ها استفاده کنیم. ما با هماهنگی کامل کار می کنیم و می خواهیم اعتبار حاصل شده را تثبیت کنیم. سال گذشته ، اینتر در لیگ 82  امتیاز کسب کرد که این باید به ما قدرت و شجاعت بدهد. باید بدانیم راهی که در آن قدم گذاشته ایم درست است. مسیری وجود دارد و در طول مسیر ما با شرایط خاصی مانند شیوع ویروس کرونا روبرو هستیم. ما در حال اجرای استراتژی توافق شده بوده و سعی می کنیم مفیدترین کار را برای اینتر انجام دهیم."

دیدگاه‌ها