کد خبر : 1710188 | 05 مهر 1399 ساعت 12:04 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

سوارز: اتلتیکو جنگنده است و هواداران عالی دارد

لوئیس سوارز ستاره جدید اتلتیکو مادرید در اولین صحبتهایش به عنوان بازیکن این تیم از جنگندگی اتلتیکو و هوادارانش تمجید کرد.

سوارز: اتلتیکو جنگنده است و هواداران عالی دارد

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز که دیروز جمعه رسماً از بارسلونا به اتلتیکو مادرید پیوسته در اولین صحبتهای خود به عنوان بازیکن این تیم از خصلت جنگندگی روخی بلانکو تمجید کرده و گفت این تیم هوادارانی بی نظیر دارد که انگیزه زیادی به تیم شان می‌دهند.

 

لوئیس سوارز دیروز صبح در تست پزشکی اتلتیکو شرکت کرد و سپس در اولین جلسه تمرینی با هم تیمی های جدیدش شرکت کرد. او سپس در اولین مصاحبه اش با مارکا بعد از امضای قرارداد دو ساله با اتلتیکو شرکت کرد.

 

1530666

 

سوارز در این مصاحبه گفت: " انگیزه من و علت تصمیم برای پیوستن به اتلتیکو این بود که دلم می‌خواست به یکی از تیم‌های بزرگ اسپانیا ملحق شوم و اتلتیکو چنین تیمی است. باشگاهی بزرگ با بازیکنانی بزرگ که همیشه برای باقی ماندن در بالاترین سطح می‌جنگند. هواداران اتلتیکو به تیم شان انگیزه زیادی می‌دهند و باعث می‌شوند بازیکنان احساس کنند که هواداران آنها را می‌خواهند. این انگیزه بزرگی است".

 

سوارز در بخش دیگری از صبحتهایش گفت: " شکی نیست که این باعث می‌شود تیم برای جنگیدن و رقابت کردن انگیزه بالایی پیدا کند. این به من بیشتر از صحبت کردن با سرمربی یا کادر فنی اتلتیکو انگیزه داد تا به این تیم ملحق شوم. قبلاً با آنتونیو گریزمان و دیگو سیمئونه هم درباره پیوستن به این تیم صحبت کرده بودم و نظرشان را پرسیده بودم".

 

 

دیدگاه‌ها