کد خبر : 1710265 | 05 مهر 1399 ساعت 18:31 | 14.8K بازدید | 1 دیدگاه

فرناندز: گلزنی مهم است نه زدن توپ به تیر دروازه

برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستر یونایتد معتقد است که این تیم مقابل برایتون کمی شانس آورده است.

فرناندز: گلزنی مهم است نه زدن توپ به تیر دروازه

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان اوله گنار سولسشر در نبرد با برایتون اصلاً عملکرد امیدوار کننده ای از خود ارائه ندادند اما با چاشنی شانس به پیروزی 3-2 دست یافتند تا اولین سه امتیاز فصل را به حساب خود واریز کرده باشند.

 

در دقیقه 101 بازی و بعد از به دست آمدن یک کرنر برای منچستریونایتد یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه برایتون رخ داد که داور مسابقه بعد از مراجعه به VAR تشخیص داد که بازیکن تیم میزبان مرتکب خطای هند شده و در نهایت پنالتی اعلام کرد. مطابق انتظار ستاره پرتغالی یونایتد یعنی برونو‌فرناندز پشت توپ ایستاد و با آرامش کامل گل پیروزی بخش شیاطین سرخ را به ثمر رساند تا رکورد فوق العاده خود در ضربات پنالتی را همچنان حفظ کرده باشد.

 

 

1530777

 

 

زننده گل پیروزی بخش منچستریونایتد درباره این مسابقه گفت: " فکر می‌کنم که ما فضای زیادی به حریف دادیم. ما آنقدر تهاجمی عمل نکردیم اما در جریان مسابقه دو گل به ثمر رساندیم. ما باید خیلی بهتر از اینها عمل کنیم. برایتون خیلی خوب بازی کرد اما شاید به این دلیل بود که ما خیلی جنگجویانه عمل نکردیم. ما باید در بازپس گیری توپ و مالکیت بهتر عمل کنیم. شاید برایتون لیاقت بیشتری داشت. امتیاز با گلزنی به دست می آید نه با زدن توپ به تیر دروازه. گاهی شما باید شانس هم داشته باشید."

دیدگاه‌ها