کد خبر : 1710298 | 05 مهر 1399 ساعت 20:42 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش توخل به شایعه انتقال مدافع آلمانی به PSG

توماس توخل، سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن به شایعات علاقه این تیم به آنتونی‌ رودیگر و تیمو باکایوکو واکنش نشان داد.

واکنش توخل به شایعه انتقال مدافع آلمانی به PSG

به گزارش "ورزش سه"، پنجره نقل و انتقالات لیگ یک فرانسه تا تاریخ 5 اکتبر باز خواهد بود و طبق معمول باشگاه پاری سن ژرمن با بازیکنان زیادی در ارتباط بوده است. پاری سن ژرمن که تا فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپای فصل گذشته نیز پیش رفته بود در فصل 21-2020 دیگر تیاگو سیلوا و ادینسون کاوانی را در اختیار نخواهد داشت؛ موضوعی که باعث شد این تیم به جذب جایگزین برای این بازیکنان احتیاج داشته باشد.

 

 

1530834

 

 

پاری سن ژرمن طی هفته های گذشته مذاکراتی را با مدافع آلمانی چلسی یعنی آنتونیو رودیگر انجام داده است. از طرف دیگر گفته می‌شود که تیمو باکایوکو نیز دیگر گزینه نقل و انتقالاتی PSG محسوب می شود. توماس توخل در این باره گفت: " من دوست ندارم در مورد شایعات اظهارنظر کنم. این بازیکنان به باشگاه های دیگر تعلق دارند و ما باید به آن احترام بگذاریم. صحبت در مورد این دو بازیکن فایده ای ندارد.

 

فقط می توانم بگویم که باشگاه نظر من را می داند. آنها از تجزیه و تحلیل من و کادر فنی خبر دارند. صبر می کنم. پنجره نقل و انتقالات تمام نشده است. شرایط آسان نیست اما ما هنوز کمی وقت داریم."

 

 

1530216

 

 

مدافع ایتالیایی یعنی الساندرو فلورنزی تا اینجا تنها خرید باشگاه پاری سن ژرمن در نقل و انتقالات تابستانی بوده است. توماس توخل در تمجید از این بازیکن گفت: " ما بسیار راضی هستیم. تغییر باشگاه در یک شهر جدید و یک کشور جدید آسان نیست. اما او از همان لحظه ورود کیفیت خود را نشان داد. او یک پسر بسیار قابل اعتماد است و از حضور در زمین خوشحال است. من این تصور را دارم که او به سرعت توسط تیم پذیرفته شد و ما می توانستیم این موضوع را ببینیم. این شروع کار بسیار خوبی برایش به حساب می آید و امیدوارم همینطور ادامه پیدا کند."

 

دیدگاه‌ها