کد خبر : 1710299 | 05 مهر 1399 ساعت 20:50 | 62.5K بازدید | 3 دیدگاه

یک 45 دقیقه عجیب برای چلسی؛

فاجعه برای چلسی؛ کاپیتان جدید استیون جرارد است؟ (عکس)

چلسی نمایشی ضعیفی برابر وست بروم داشته و در همان 30 دقیقه ابتدایی سه گل دریافت کرده است.

فاجعه برای چلسی؛ کاپیتان جدید استیون جرارد است؟ (عکس)


به گزارش "ورزش سه"، چلسی هفته اول لیگ برتر را با برتری مقابل برایتون آغاز کرد، اما تیم فرانک لمپارد در دومین هفته و در شبی که مقهور اشتباه عجیب کپا آریزابالاگا شد، 1-2 مقابل لیورپول شکست خورد و حالا در سومین هفته در آستانه دومین باخت متوالی قرار گرفته است. دروازه تیم صورتی پوش چلسی در 30 دقیقه ابتدایی سه بار مقابل وست بروم باز شده است.

 

در همان دقیقه چهارم بازی بود که کالوم رابینسون در سمت چپ محوطه صاحب موقعیت شده و با یک ضربه زمینی و دقیق به گوشه دروازه ویلی کابایرو موفق شد گل اول وست بروم را به ثمر برساند.

 

اما در دقیقه 25 تیاگو سیلوا که در اولین بازی اش برای چلسی بازوبند کاپیتانی را نیز بر بازو بسته، دچار اشتباه عجیبی در میانه میدان شد و توپربایی کالوم رابینسون در نهایت او در موقعیت گلزنی قرار داد تا او زننده گل دوم خودش و تیمش لقب گیرد.

 

1530844

 

اشتباه تیاگو سیلوا مانند کار استیون جرارد در دیدار سال 2014 لیورپول مقابل چلسی و بر باد رفتن رویای قهرمانی مرسی سایدی ها بود. چلسی در همین سه هفته سه اشتباه فردی منجر به دریافت گل داشته که با کل آمار فصل قبل این تیم برابری می کند.

 

البته لازم به ذکر است تیاگو سیلوا تقریبا تمام فصل گذشته را به عنوان مدافع میانی سمت راست در کنار پررنسل کیمپمبه بازی کرد، اما امروز او مدافع میانی سمت چپ است. این تغییر اگرچه جزئی است، اما تاثیر زیادی بر نحوه بازی مدافع برزیلی دارد.

 

1530835

 

همچنین هر چقدر خط دفاعی بالاتر بازی کند، کار تیاگو سیلوا دشوارتر می شود. در پاری سن ژرمن او عادت به حضور مارکینیوش نزدیک به دروازه برای توپگیری و کمک به خود داشت. این دو تفاوت عمده، این نمایش ضعیف در اولین بازی سیلوا در لیگ برتر را کمی توجیه می کند.

 

اما طوفان وست بروم ادامه یافت و در دقیقه 28 این کایل بارتلی بود که در گوشه سمت چپ محوطه صاحب موقعیت شده و با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه موفق به زدن گل سوم هم شد. چلسی کار بسیار دشواری برای تغییر نتیجه دارد و باید دید ستاره های گرانقیمت فرانک لمپارد می توانند در ادامه بازی اوضاع را تغییر دهند یا خیر.

 

1530838

 

1530839

 

1530837

 

1530836

دیدگاه‌ها